گوشی تاشو جدید آنر را مانند کیف فشن در دست بگیرید + عکس

0
157

آنر در نمایشگاه IFA 2023 گوشی تاشو مفهومی خود به نام Honor V Purse که شبیه کیف فشن است را معرفی کرد.

به گزارش کالاسودا، این گوشی که برای اولین بار است که در برلین به نمایش گذاشته می‌شود، ترکیبی نوآورانه و بدیع از فناوری و صنعت مد و فشن است که توسط غول چینی آنر{در اصل هوآوی} به رخ کشیده می‌شود.

این برند تلاش دارد با این کار در بازار جهانی به رقبای خود یعنی سامسونگ و اپل بفهماند که آنها عقب هستند.

در واقع گوشی تاشو Honor V Purse گوشی هوشمندی است که از سمت نوار بالا که دوربین دارد، به سمت بیرون باز و بسته شده و قلاب‌هایی برای بند کیف تعریف شده تا بتوان به بدنه گوشی وصل کرده و به عابران فهماند که هم کیف است و هم گوشی تاشو!

از سوی دیگر صفحه نمایش روی دستگاه را طوری می‌توان سفارشی سازی کرد که به نظر برسد کیف فشنی را در دست گرفته‌اید که با لباس تان «ست» شده است.

همچنین طرح‌های نوآورانه برای چهره کیف به طرز جالبی جذاب و کاربر پسند هستند و نماد دوربین در این بین جذابیت خاصی داشته و اگر کاربر آن را فشار دهد، برنامه دوربین برای گرفتن عکس باز می‌شود.

هنوز معلوم نیست آیا تقاضایی برای خرید چنین محصولی در بازار وجود دارد یا نه اما در دست گرفتن چنین وسیله گران و البته شکننده در دست در خیابان ریسک‌های خود را داشته و اینکه کیف از دوش زنان آویزان شود نیز داستان دیگری است که خطرات خاص خود را به همراه خواهد داشت.

اما به هر حال مد و فناوری به طور فزاینده‌ای در هم تنیده شده که ساعتهای هوشمند نمونه‌ای از آن است و سازندگانی مانند اپل و سامسونگ به کاربران اجازه تنظیم بند ساعت و تغییر چهره صفحه ساعت را داده‌اند.

اگرچه این احتمال وجود دارد که این گوشی به این شکل عرضه نشود، اما در هر حال آنر در تلاش است یک چیز را نشان دهد و آن اینکه یک سازنده گوشی‌های هوشمند رده بالا است که می‌تواند در کنار اپل و سامسونگ در سطح برتر بازار نوآوری کرده و رقابت کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها