صفحه نمایش گوشی تاشو هواوی چگونه است؟

0
727
صفحه نمایش گوشی تاشو هواوی چگونه است؟

گوشی تاشو هواوی مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد، این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش بسیار خاص و جالب توجه است، میت ایکس هواوی برخلاف گوشی تاشو سامسونگ به بیرون تا می شود و به نظر طراحی جالب تری در مقایسه با همتای کره ای خود دارد.

این صفحه نمایش طراحی بسیار جالبی دارد و در آن خبری از بریدگی صفحه نمایش نیست، در حالت گوشی موبایل میت ایکس صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن 1148 در 2480 دارد و نسبت تصویر 19.5 به 9 خبر از کمترین حاشیه برای این گوشی هوشمند می دهد. در بخش تبلت شرایط بسیار خوب است. در این حالت شاهد صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2200 در 2480 هستیم. این رزولوشن در کنار نسبت تصویر 8 به 7.1 شرایط ایده آلی را در حالت تبلت برای کاربران ایجاد می کند. با توجه به این شرایط به نظر می رسد هواوی قصد دارد آغازی بسیار قدرتمند برای ساخت گوشی های هوشمند تاشو داشته باشد.

میت ایکس یا گلکسی میت ؟ کدام برنده هستند؟

گوشی تاشو هواوی در بخش صفحه نمایش به طور کلی هم از نظر ابعاد و هو کیفیت ساخت بسیار قدرتمند تر از همتای کره ای خود است و باید دید با وجود انتقادات فراوان در مورد صفحه نمایش گلکسی فولد سامسونگ این گوشی هوشمند می توان بهترین استفاده را از صحبت های علیه رقیب خود ببرد. باید دید این گوشی هوشمند 2300 یورویی که از اینترنت نسل پنجم نیز بهره می برد چه فروشی را به دست خواهد آورد.

نظر شما در مورد گوشی های هوشمند تاشو چیست؟ آیا این گوشی های هوشمند می توانند جایگزین موبایل های فعلی شوند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها