گوشی ساده نوکیا ؛ اچ ام دی گوشی های ساده را به بازار موبایل بازمی گرداند؟

1
3159
گوشی ساده نوکیا ؛ اچ ام دی گوشی های ساده را به بازار موبایل بازمی گرداند؟

کمپانی اچ ام دی گلوبال در کنار گوشی های جدید خود از گوشی ساده نوکیا رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با نام نوکیا 210 روانه بازار فروش می شود، به نظر می رسد کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد با عرضه گوشی ساده نوکیا بتواند تعداد فروش خود را افزایش دهد و سود خوبی از این گوشی های موبایل به دست آورد. این گوشی هوشمند دارای بدنه ی پلاستیکی است و در ماه مارس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی ساده نوکیا دارای صفحه نمایش TFT است و اندازه صفحه نمایش 2.4 اینچی دارد. این گوشی ساده دارای رزولوشن 240 در 320 است و این گوشی ساده دارای تراکم پیکسلی 167 است، بر اساس مقایسه با گوشی های دیگر گوشی ساده نوکیا کیفیت صفحه نمایش خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

گوشی ساده نوکیا چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد؟

این گوشی هوشمند دارای 16 مگابایت حافظه داخلی است و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند، قابلیت ضیط مکالمات و دفترچه تلفن از ویژگی های دیگر گوشی ساده نوکیا خواهد بود. نوکیا 210 رود همیشگی گوشی های ارزان قیمت و ساده را حفظ کرده و در بخش دوربین اصلی دارای لنز 0.3 مگاپیکسلی است، در گوشی ساده نوکیا شاهد لنز دوربین سلفی نیستیم.گوشی ساده نوکیا چه امکاناتی در اختیار کاربران قرار می دهد؟

نوکیا 210 از جک 3.5 میلی متری پشتیبانی می کند و داشتن بلند گو برای مکالمه نیز یک رویه عادی مانند سایر گوشی های هوشمند است،

گوشی ساده نوکیا در بخش باتری شرایط بسیار خوبی دارد و حضور باتری 1020 میلی آمپری لیتیوم یونی نیز یک باتری خوب برای این گوشی هوشمند محسوب می شود، باتری قابل تعویض از ویژگی های این گوشی ساده است و شرایطی مانند گوشی های قدیمی را برای کاربران فراهم خواهد آورد.

گوشی ساده نوکیا در رنگ های زغال سنگی ، خاکستری و قرمز روانه بازار فروش می شود، حال باید دید این گوشی ساده می تواند در کنار گوشی های شیک و گرانقیمت مورد تایید کاربران قرار گیرد یا کمپانی اچ ام دی گلوبال به این نتیجه می رسد که زمان ساخت گوشی های ساده به پایان رسیده است. این گوشی ساده از یک سیم کارت پشتیبانی می کند و قیمت 30 دلار به نظر برای خرید یک گوشی ساده جالب توجه خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی ساده نوکیا چیست؟ آیا این گوشی های هوشمند هنوز هم کارایی قدیمی خود را دارند؟ برای قضاوت در مورد این موضوع باید تا چند روز دیگر و شروع فروش این گوشی ساده صبر کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهدی موبایل
مهدی موبایل
5 سال پیش

خوبیش اینه بیاد ایران میشه ۵۰۰ تومن