با بهترین گوشی ضد ضربه موجود در بازار آشنا شوید

2
10912
با بهترین گوشی ضد ضربه موجود در بازار آشنا شوید

خرید گوشی ضد ضربه همواره یکی از گزینه های انتخابی افرادی بوده که علاقه بسیاری به ماجراجویی دارند یا محیط کارشان به گونه ای است که گوشی موبایل آنها بسیار در معرض ضربات احتمالی قرار می گیرد. در بازار ایران نیز دو برند، گوشی های ضد ضربه روانه بازار فروش ما کرده اند که مشهورترین آنها کترپیلار است. البته گوشی های برند کن شین دا نیز به طور محدود وارد بازار ایران می شود. حال قصد داریم به بررسی دو گوشی ضد ضربه در بازار ایران بپردازیم.

موبایل CAT S41 ؛ پرطرفدارترین گوشی ضد ضربه

این گوشی هوشمند در مقایسه با موبایل های اندرویدی برندهایی مانند سامسونگ و هوآوی، توان خاصی ندارد اما این موضوع را باید در نظر داشت که این گوشی هوشمند در برابر ضربه، بسیار مقاوم است و از سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای استاندارد نظامی است و با دارا بودن استاندارد IP68 بالاترین مقاومت را در برابر آب دارد.موبایل CAT S41 ؛ پرطرفدارترین گوشی ضد ضربه

گوشی ضد ضربه CAT S41 از اندروید7 پشتیبانی می کند و استفاده از باتری 5000 میلی آمپری برای این گوشی موبایل بسیار شگفت انگیز خواهد بود. همچنین این گوشی موبایل امکان 38 ساعت مکالمه را برای کاربران فراهم می کند.

این گوشی هوشمند 5 اینچی از پنل صفحه نمایش TFT بهره می برد و در کنار بزرگ ترین گوشی های مقاوم در برابر ضربه قرار می گیرد.

بهترین گوشی ضد ضربه از چه پردازنده ای بهره می برد؟

این گوشی ضد ضربه از پردازنده مدیاتک P20 هلیو بهره می برد. این پردازنده قدیمی در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم نرم افزاری سه گیگابایتی در مقایسه با سایر گوشی های ضد ضربه بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند دو سیم کارته از لنزهای 13 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد. کترپیلار در کنار لنز 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، قابلیت فلاش ال ای دی و فیلمبرداری فول اچ دی را برای کاربران فراهم کرده است.

ساده ترین گوشی ضد ضربه و طرفداران بی شمارشساده ترین گوشی ضد ضربه و طرفداران بی شمارش

گوشی ضد ضربه B30 کترپیلار یک موبایل کاملا ساده محسوب می شود که در برابر بیشتر آسیب ها مقاوم است. این گوشی موبایل دارای یک لنز دو مگاپیکسلی است. این گوشی ضد ضربه دارای باتری 1000 میلی آمپری است و امکان مکالمه تا شش ساعت را برای کاربران فراهم می کند.

نظر شما در مورد گوشی های ضد ضربه چیست؟ آیا گوشی های ضد ضربه را برای کارهای روزمره خود مناسب می دانید یا این گوشی های موبایل مناسب کاربردهای خاصی هستند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
ایرانی
ایرانی
5 سال پیش

سلام، خواهشمندم از مردم عزیز که نخرید چون دروغه که می گن ضد ضربه است، من داشتم با افتادن از دستم خراب شد و تعمیر هم نمی شود، ضمن اینکه نمایندگی خیلی ضعیف بدون لوازم و …. نخرید بخدا دروغه

امید
امید
3 سال پیش

بله منم از دوستان شنیدم ظرف یک هفته خراب شده