گوشی منعطف اوپو به بازار عرضه شد!

0
256
گوشی منعطف اوپو به بازار عرضه شد!

به تازگی خبرهای جذابی در مورد شرکت اوپو به گوش می رسد که نشان می دهد بالاخره از گوشی منعطف اوپو پرده برداری شده است که می تواند نگاه کاربران را به خود جلب کند.

رونمایی از گوشی منعطف اوپو

شاید همه توجه ها تا الان به گوشی های Galaxy Fold و Mate X جلب شده است ولی به نظر می رسد یک گوشی دیگر از سری گوشی های منعطف توسط شرکت چینی اوپو به بازار عرضه شده است که می تواند نگاه ها را به خود خیره کند. عکس هایی که در ادامه مشاهده می کنید از سری گوشی جدید اوپو است که به عنوان اولین گوشی منعطف اوپو به بازار معرفی شده است.

قائم مقام شرکت اوپو اعلام کرده است تا زمانی درخواست ها برای ارسال و عرضه این گوشی آزمایشی زیاد نشود ، آن را به بازار عرضه نخواهند کرد. یک نکته جالب توجه اینکه این گوشی در بخش طراحی خود ظاهری شبیه گوشی های هواوی دارد و اصلا شبیه به ساختار گوشی منعطف سامسونگ نیست.

مشخصات گوشی منعطف اوپو

گفته می شود که صفحه نمایش OLED این گوشی بر روی یک سطح صاف قرار دارد که در زمان جمع شدن ظاهر خود را تغییر نمی دهد و یک بخش هم روی صفحه نمایش قرار دارد که جای دوربین و بخش های دیگر گوشی است.رونمایی از گوشی منعطف اوپو

قیمت محصولات جدید برندهای معروف

شرکت اوپو معلوم نیست که تصمیم بگیرد این گوشی را به بازار عرضه کند ولی مشخصات این گوشی شبیه به دیگر گوشی های عرضه توسط کمپانی های رقیب است. شکی نیست که شرکت هایی مانند سامسونگ ، هواوی ، دستگاه Halo مایکروسافت با قیمت هایی بالای 2000 هزار دلار به کاربران عرضه خواهد شد اما به هر حال این تکنولوژی دیگر رونمایی شده است و باید منتظر محصولات جدیدتری از سوی کمپانی های چینی در این زمینه باشیم.

آینده گوشی های منعطف در بازارهای جهانی

قطعا این گوشی می تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند و کمپانی اوپو هم تصمیم دارد با این گوشی وارد رقابت گوشی های منعطف شود. این رقابت با ورود گوشی های چینی جذاب تر از قبل شده است و هر چقدر جلوتر می رویم رقابت در این زمینه تنگاتنگ می شود. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی در زمینه گوشی های هوشمند رخ خواهد داد و آیا شاهد گوشی منعطف دیگری از سوی شرکت های برند خواهیم بود یا خیر.

نظر شما در مورد گوشی منعطف اوپو چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها