گوشی موبایل ردمی نوت7 اس با پردازنده اسنپدراگون 660 و دوربین قدرتمند رونمایی شد

0
295
گوشی موبایل ردمی نوت7 اس با پردازنده اسنپدراگون 660 و دوربین قدرتمند رونمایی شد

گوشی موبایل ردمی نوت7 اس (Redmi Note 7S) ساعاتی پیش رونمایی شد، این گوشی هوشمند پس از گوشی های نوت 7 و نوت 7 پرو ردمی ادامه دهنده راه سری نوت7 ردمی است. این گوشی هوشمند ویژگی هایی بسیار خوبی دارد و بدون شک رقیبی جدی برای میان رده های هواوی و سامسونگ به شمار می رود.

موضوع اصلی که در رونمایی و فروش این گوشی هوشمند وجود دارد استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی شرکت سونی است. این موضوع را می توان بحث اصلی تبلیغات در مورد این محصول دانست. در حال حاضر حدود 2 میلیون گوشی هوشمند سری ردمی نوت7 در بازار هندوستان در طول 2 ماه فروخته شده است و بدون این گوشی هوشمند نیز شرایط بهتری را برای ردمی که زیر برند کمپانی شیائومی برای گوشی های میان رده به شمار می رود، ایجاد می کند.

گوشی موبایل ردمی نوت7 اس با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش می شود، بریدگی صفحه نمایش قطره ای این محصول ظرافت بسیار زیبایی دارد و جایگاه لنز دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز به شمار می رود. این گوشی هوشمند دارای محافظ گوریلا گلس نسخه 5ام برای قاب اصلی و قاب پشتی گوشی موبایل است و فریم دور این محصول نیز آلومینیومی در نظر گرفته شده است.گوشی موبایل ردمی نوت7 اس با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش می شود

شیائومی برای میان رده جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 660 بهره می برد و شاهد عرضه دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی برای این محصول هستیم که به ترتیب رم های 3 و 4 گیگاهرتزی را در اختیار کاربران قرار می دهند. شیائومی مانند تمام میان رده های خود برای این محصول پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را در نظر گرفته است.

سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی؛ اوج قدرت در یک گوشی ارزان قیمت

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند از لنز مشهور و 48 مگاپیکسلی شرکت سونی بهره می برد، لنز IMX586 با پشتیبانی از آرایه Quad Bayer می تواند 4 پیکسل را ادغام کرده و به یک پیکسل تبدیل کند، از این رو می توانیم شاهد عکس برداری بسیار با کیفیت 12 مگاپیکسلی در نورکم باشیم. در کنار این لنز، سنسور 5 مگاپیکسلی برای عمق تصویر وجود دارد و قابلیت هایی مانند Night Mode با HDR چندگانه شرایط بسیار خوبی را برای عکاسی در نور کم برای کاربران فراهم می آورد.

میان رده جدید شیائومی از باتری 4000 میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 4 ام  و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی شرایط ایده آلی را برای این میان رده به وجود می آورد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که داخل جعبه این محصول یک شارژر 10 واتی قرار گرفته و برای بهره مندی از فناوری شارژ سریع 18 واتی می توان شارژر مناسبی خریداری کرد.گوشی موبایل ردمی نوت7 اس

پشتیبانی از اندروید 9

گوشی موبایل ردمی نوت7 اس از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برد و استفاده از رابط کاربری نسخه MIUI 10 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. این محصول دارای سنسور اینفرارد، جک 3.5 میلی متری و همچنین محافظ نانو و ضد آب P2i است.

این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، قرمز و همچنین مشکی روانه بازار فروش می شود، شیائومی همچنین قیمت این محصول با رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایتی را 158 دلار و نسخه دیگر را 187 دلار در نظر گرفته است. فروش این محصول از دو روز دیگر در وبسایت فروش شیائومی و همچنین فلیپ کارت آغاز می شود.گوشی موبایل ردمی نوت7 اس از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برد و استفاده از رابط کاربری نسخه MIUI 10 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها