اولین مشخصات گوشی موبایل هواوی P30 به صورت رسمی فاش شد

0
430
اولین مشخصات گوشی موبایل هواوی P30 به صورت رسمی فاش شد

مشخصات گوشی موبایل هواوی P30 برای اولین بار به صورت رسمی اعلام شد. این گوشی هوشمند نسخه پایه ی پرچمداران هواوی به شمار می رود و به زودی در کنار نسخه پرو این گوشی هوشمند به صورت رسمی رونمایی می شوند.

گوشی موبایل هواوی P30 دارای شماره مدل ELE-L29 است، این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. میت 20 هواوی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی است و رم نرم افزاری 6 و 8 گیگابایتی تفاوت میان این دو نسخه را رقم می زند.

استفاده از رم هشت گیگابایتی یک خبر بسیار خوب برای کاربران گوشی های هوشمند هواوی است، البته گرانترین پرچمدار سری پی هواوی مربوط به هواوی P30 Pro است که با رم هشت گیگابایتی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند که با چهار لنز دوربین روانه بازار فروش می شود مهم ترین گوشی هوشمند هواوی در نیمه اول سال 2019 به شمار می رود.

گوشی موبایل هواوی P30 در چه رنگ های رونمایی می شود؟

گوشی موبایل هواوی P30 در سه رنگ روانه بازار فروش می شود و برای این گوشی های هوشمند هواوی رنگ های مشکی ، آبی و توایلایت را در نظر گرفته است.

مهم ترین موضوعی که در میان اخبار موجود برای گوشی موبایل هواوی P30 وجود دارد، دوربین های این گوشی های هوشمند است، گوشی های هوشمند این برند به خصوص P30 پرو می تواند لقب برترین دوربین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. گوشی های پرچمدار این برند روز 6 فروردین به صورت رسمی رونمایی می شوند و باید دید هواوی چه فروشی را از این گوشی های هوشمند به دست می آورد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها