گوشی موبایل وان پلاس مجهز به اینترنت نسل پنجم چه قیمتی دارد؟

0
800
گوشی موبایل وان پلاس نسل جدید با اینترنت نسل پنجم با چه قیمتی وارد بازار می شود؟

گوشی موبایل وان پلا  با اینترنت نسل پنجم روانه بازار می شود. وان پلاس مدتی پیش، گوشی موبایل 6T را روانه بازار کرد و پس از عرضه این محصول نیز اعلام شد که نسل بعدی این گوشی هوشمند وان پلاس 7 نخواهد بود. پس از این صحبت، شایعاتی به وجود آمد که مهم ترین آن، عرضه گوشی با اینترنت نسل پنجم توسط این برند چینی بود. حال امروز خبرهای جالبی در مورد گوشی موبایل وان پلاس نسل جدید با اینترنت نسل پنجم منتشر شده است.
با توجه به اخبار موجود، گوشی موبایل وان پلاس با اینترنت نسل پنجم، اوایل سال 2019 به صورت رسمی رونمایی می شود. این موضوع در شرایطی رخ خواهد داد که همکاری این برند چینی با کمپانی کوالکام در مورد پردازنده و مودم قطعی خواهد بود. این شرایط زمانی اهمیت پیدا می کند که این موضوع را در نظر بگیریم که گوشی های هوشمند آیفون نیز در سال آینده از اینترنت نسل چهارم بهره خواهند برد.

گوشی موبایل وان پلاس نسل جدید با اینترنت نسل پنجم با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

بررسی قیمت گوشی موبایل وان پلاس نسل جدید با اینترنت نسل پنجم

بر اساس اخبار موجود، گوشی موبایل وان پلاس با اینترنت نسل پنجم با قیمتی گران تر از گوشی موبایل وان پلاس6T روانه بازار می شود. نسخه فعلی پرچمدار وان پلاس قیمتی در حدود 650 دلار دارد و به نظر می رسد سال آینده گوشی موبایل وان پلاس با اینترنت نسل پنجم با قیمتی نزدیک به 750 دلار به فروش برسد.
کمپانی وان پلاس گوشی های جدید خود را با قیمت های جالبی روانه بازار می کند. این کمپانی چینی همواره امکانات خوبی را برای کاربران فراهم کرده و در سال های اخیر نیز موفقیت های جالبی را به دست آورده است. با این تفاسیر، این موضوع را می توان مورد بررسی قرار داد که این برند قدرتمند به زودی گوشی های هوشمند بالای 1000 دلار را نیز روانه بازار خواهد کرد.
همانطور که بیان شد، وان پلاس می تواند با استفاده از پردازنده کمپانی کوالکام شرایط استفاده از اینترنت نسل پنجم را برای کاربران فراهم کند. اگر این گوشی هوشمند اوایل سال 2019 روانه بازار شود، حضور پردازنده اسنپدراگون 8150 روی این محصول قطعی خواهد بود و همچنین باید شاهد استفاده از مودم های X50 یا X24 در این گوشی هوشمند باشیم. بر اساس اخبار موجود می توان انتظار رونمایی از دو پرچمدار را در نیمه اول سال داشته باشیم. همچنین می توان این انتظار را داشت که وان پلاس یک نسخه از گوشی های خود را نیز با اینترنت نسل چهارم در اختیار کاربران قرار دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها