گوشی موبایل وان پلاس6T ؛ آیا این موبایل ضعف دارد؟

0
639
گوشی موبایل وان پلاس6T ؛ آیا این موبایل ضعف دارد؟

گوشی موبایل وان پلاس6T ؛ آیا این موبایل ضعف دارد؟کالاسودا – گوشی موبایل وان پلاس6T  مدتی پیش پس از حواشی فراوان رونمایی شد. این گوشی هوشمند که پرچمدار شش ماه دوم سال برند وان پلاس محسوب می شود ویژگی های سخت افزاری منحصر به فردی دارد اما از نظر دوربین بسیاری از کاربران را نا امید کرده است. گوشی موبایل وان پلاس6T   از معدود گوشی های هوشمند سال 2018 است که از شیشه ضد ضربه گوریلا گلس 6 استفاده می کند.

گوشی موبایل وان پلاس6T از اندروید 9 بهره می برد

گوشی موبایل وان پلاس6T همانند بیشتر پرچمداران سال 2018 از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد. این پردازنده در سال 2018 تضمینی برای موفقیت یک محصول به شمار می رود. وان پلاس در کنار این پردازنده قدرتمند از رم نرم افزاری هشت گیگابایتی بهره می برد. وان پلاس حافظه داخلی 256 گیگابایتی را برای این محصول در نظر گرفته و نسخه دیگری در این محصول نیز وجود دارد که شامل رم نرم افزاری 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است که قیمتی در حدود 580 یورو دارد. از سوی دیگر در گوشی موبایل وان پلاس6T این موضوع را باید در نظر گرفت که این محصول از حافظه داخلی پشتیبانی نمی کند.

گوشی موبایل وان پلاس6T ؛ آیا این موبایل ضعف دارد؟

دوربین ؛ قسمتی که بسیاری از کاربران را نا امید کرده است

دوربین این گوشی حواشی بسیاری را در ماه های اخیر ایجاد کرده است. این گوشی موبایل دارای دو لنز 16 و 20 مگاپیکسل است که شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند. دوربین این محصول بسیار قدرتمند است اما عرضه یک محصول با دو لنز دوربین در روز هایی که برند های مختلف با سه لنز و بیشتر رونمایی می شوند یک نقطه ضعف محسوب خواهد شد. دوربین سلفی این محصول نیز یک لنز 16 مگاپیکسلی که قابلیت فیلم برداری فول اچ دی را برای کاربران فراهم می کند.

صفحه نمایش این محصول خاص است؟

این گوشی هوشمند از صفحه نمایش Optic AMOLED بهره می برد که به نوعی جدید محسوب می شود. گوشی موبایل وان پلاس6T صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی پلاس در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند از معدود برند هایی است که پرچمدار خود را با نسبت تصویر 19.5 به 9 روانه بازار فروش خواهد کرد.

این گوشی هوشمند دارای باتری 3700 میلی آمپری است. باتری مشخص شده برای این محصول یک ویژگی خوب محسوب می شود. وان پلاس در این محصول از بلوتوث نسخه پنجم بهره می برد و باید دید آیا وان پلاس می تواند فروش بسیار خوب شش ماه اول سال را تکرار کند یا خیر؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها