گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ وارد بازار فروش شد

0
873

گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت. فروش این گوشی هوشمند در حال حاضر در روسیه آغاز شده و به زودی به صورت جهانی عرضه می شود. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 200 یورو دارد و در کنار گوشی های خوش قیمت این کمپانی مشهور قرار می گیرد.

گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ از چه صفحه نمایشی بهره می برد؟

گوشی موبایل گلکسی A20 سامسونگ از قابلیت های جالبی بهره می برد اما مهم ترین بخش این گوشی هوشمند را می توان صفحه نمایش این محصول دانست. میان رده جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 انچی آمولد است. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن صفحه نمایش اچ دی پلاس است و به نظر در بخش صفحه نمایش یکی از برترین گوشی های هوشمند در این رده قیمت قرار گیرد.
این گوشی هوشمند مانند میان رده های سامسونگ دارای لنز دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای عکس برداری سلفی مورد استفاده قرار گرفت است.
سامسونگ برای میان رده خود پردازنده اگزینوس 7884 را در نظر گرفته و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند جدید هستند، البته استفاده از رم سه گیگابایتی در روز هایی که هواوی میان رده های با رم های بالاتر روانه بازار فروش می کند کمی عجیب به نظر می رسد.
به جز بخش صفحه نمایش شاهد اتفاقی خاصی در این گوشی هوشمند جدید نبودیم اما سامسونگ در بخش باتری نیز موفق عمل کرده و در این گوشی هوشمند از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. به نظر این باتری بسیار بزرگ می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کند، هرچند که باید منتظر نتایج آزمایش های کارشناسان روی این گوشی هوشمند باشیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها