بررسی گوشی موبایل Honor 8S ؛ گوشی ارزان قیمت آنر

0
997
بررسی گوشی موبایل Honor 8S ؛ گوشی ارزان قیمت آنر

گوشی موبایل Honor 8S رونمایی شد. قاب پشتی این گوشی هوشمند ظاهری بسیار خاص دارد که از جنس پلاستیک ساخته شده است. مدتی پیش اطلاعاتی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده بود که خبر از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت را می داد حال قصد داریم به بررسی کامل این گوشی هوشمند که بدون شک فروش بسیار خوبی را به دست خواهد آورد بپردازیم.

برند آنر که زیرمجموعه کمپانی هواوی به شمار می رود در بخش گوشی های هوشمند ارزان قیمت و میان رده شرایط بسیار خوبی را ایجاد کرده است، این برند محبوب در بازار ما نیز فروش جالب توجهی دارد و می تواند با عرضه گوشی موبایل Honor 8S در بازار ما رقابت در بخش گوشی های ارزان قیمت را هیجان انگیز تر کند.

گوشی موبایل Honor 8S دارای صفحه نمایش 5.71 اینچی است. این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش ال سی دی بهره می برد که برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت منطقی به شمار می رود. این گوشی هوشمند دارای نسبت تصویر 19 به 9 است و از رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. این گوشی هوشمند ابعاد بسیار مناسبی و وزنی در حدود 146 گرم دارد که این گوشی ارزان قیمت را در کنار گوشی های سبک وزن قرار می دهد.گوشی موبایل Honor 8S رونمایی شد.

گوشی موبایل Honor 8S از پردازنده 12 نانومتری بهره می برد

در بخش پردازنده این گوشی هوشمند خوش قیمت از چیپست 12 نانومتری MT6761 Helio A22 بهره می برد. هواوی در سال جاری نیز قصد دارد برای ساخت گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود از پردازنده های مدیاتک استفاده کند. این پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 2 در کنار سیستم عامل اندروید 9 می تواند بسیاری از کارهای روزانه یک کاربر عادی را برطرف کند.

کمپانی هواوی برای گوشی موبایل Honor 8S دو نسخه را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوشی موبایل یاد شده دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی با رم نرم افزاری 2 گیگابایتی است در کنار این گوشی هوشمند نسخه 64 گیگابایتی نیز وجود دارد که از رم 3 گیگابایتی بهره می برد. گوشی موبایل Honor 8S قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز دارد.گوشی موبایل Honor 8S از پردازنده 12 نانومتری بهره می برد

لنز تکی 13 برای گوشی هوشمند ارزان قیمت آنر در نظر گرفته شده است

در بخش دوربین عکاسی هواوی از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. حضور این لنز برای دوربین اصلی و لنز 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نمی تواند شرایط جالبی را برای کاربران رقم زند اما برای یم گوشی موبایل ارزان قیمت نمی توان انتظاری بالاتر از این لنزها را داشت.

در کنار موارد یاد شده می توان از باتری 3020 میلی آمپری این گوشی هوشمند یاد کرد. این باتری به نظر می تواند برای این گوشی هوشمند شرایط خوبی را ایجاد کند. این باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض توسط کاربران است.

هواوی برای گوشی موبایل Honor 8S حسگر اثر انگشت در نظر نگرفته است و حضور رنگ های مشکی و آبی در کنار رنگ طلایی شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد می کند. این گوشی هوشمند قیمتی در حدود 120 یورو دارد که گوشی موبایل Honor 8S را در کنار گوشی های خوش قیمت موجود در بازار قرار می دهد.هواوی برای گوشی موبایل Honor 8S حسگر اثر انگشت در نظر نگرفته است

نظر شما در مورد گوشی موبایل Honor 8S به عنوان گوشی هوشمند ارزان قیمت آنر چیست؟ آیا این گوشی هوشمند می تواند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها