گوشی موبایل Honor Magic 2 ؛ شمارش معکوس برای رونمایی

0
561
گوشی موبایل Honor Magic 2 ؛ شمارش معکوس برای رونمایی

گوشی موبایل Honor Magic 2 ؛ شمارش معکوس برای رونماییکالاسودا- برخی از ویژگی های گوشی موبایل Honor Magic 2 فاش شد. این گوشی هوشمند که اولین محصول سری آنر هوآوی با پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد به نظر می رسد در دو رنگ گرادیانت روانه بازار شود. کمپانی چینی هوآوی به تازگی اعلام کرده است که این محصول روز 31 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می شود.

خاص ترین گوشی برند آنر شباهت جالبی به گوشی محبوب اوپو فاید ایکس دارد. پرچمدار برند آنر صفحه نمایش بسیار زیبایی دارد و حاشیه های بسیار کمی را در این موبایل زیبا مشاهده خواهیم کرد، دوربین سلفی این گوشی هوشمند حالت کشویی دارد و طرفداران  برای استفاده از دوربین سلفی باید از این قابلیت استفاده کنند. خاص ترین گوشی برند آنر  پس از تجربه موفق اوپو فایند ایکس دومین گوشی هوشمند در سال جاری با این قابلیت بسیار جالب خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از گوشی موبایل Honor Magic 2 خبر های جالبی به همراه دارد

با توجه به تصاویر منتشر شده این محصول را باید اولین موبایل آنر با سه لنز دوربین اصلی دانست. لنز های این گوشی موبایل شامل دو لنز 20 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی است که به صورت کلی شباهت بسیار زیادی به پی 20 پرو خواهد بود.

گوشی موبایل Honor Magic 2 ؛ شمارش معکوس برای رونمایی

گوشی موبایل Honor Magic 2  شامل برخی از ویژگی های پرچمداران برند هوآوی است. این گوشی هوشمند اولین گوشی موبایل برند آنر محسوب می شود که از پردازنده جدید کایرین 980 استفاده می کند. پردازنده 7 نانومتری گران قیمت برای اولین بار در گوشی های هوشمند میت 20 و میت 20 پرو مورد استفاده قرار می گیرد. پردازنده ای که جدی ترین رقیب برای اسنپدارگون 855 محسوب می شود. هوآوی قصد دارد برای این پردازنده قدرتمند شارژر فوق سریع 40 واتی را روانه بازار فروش کند.

قیمت خاص ترین گوشی برند آنر  هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما با توجه به ویژگی های مشخص شده این گوشی موبایل قدرتمند باید شاهد قیمتی در حدود 600 دلار باشیم. این گوشی هوشمند بدون شک یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های برند آنر و شرکت هوآوی محسوب می شود و بسیاری از کاربران به این گوشی هوشمند علاقه مند خواهند شد. در سال های اخیر برند آنر سیاست بسیار جالبی را به کار گرفته است و گوشی های هوشمند خود را با قیمتی پایین تر از سایر سری های گوشی هوآوی روانه بازار فروش می کند به همین دلیل طرفداران بسیار زیاد این برند قدرتمند همواره به قیمت این گوشی هوشمند اعتماد داشته اند.

باید دید آیا این گوشی هوشمند میتواند پرفروش ترین موبایل سری آنر محسوب شود یا خیر.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها