گوشی موبایل Mi 9X ؛ میان رده جدید شیائومی در بخش دوربین قدرتنمایی می کند

0
379

برخی مشخصات گوشی موبایل Mi 9X پیش از رونمایی اعلام شد. کمپانی چینی شیائومی حدود دو سال است که پس از رونمایی از گوشی موبایل Mi 5X مدل های دیگری را با همین سبک اسم روانه بازار فروش می کند. حال به نظر می رسد جدید ترین موبایل این برند با نام Mi 9X به زودی در بازار چین فروش خود را آغاز کند. البته نام این گوشی هوشمند به طور قطع اعلام نشده و نام یاد شده بر اساس شایعات منتشر شده است.

گوشی موبایل Mi 9X چه ویژگی هایی دارد؟

به تازگی برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند فاش شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد بهره می برد و از پردازنده میان رده اسنپدراگون 675 استفاده خواهد کرد. حضور این پردازنده در کنار رم 6 گیگابایتی شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. هرچند که شیائومی قیمت این گوشی موبایل را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده و باید دید جدید ترین محصول این برند چینی با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود. اما به احتمال بسیار زیاد این گوشی موبایل با قیمتی در حدود 250 دلار به فروش می رسد.
گوشی موبایل Mi 9X دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است و در بخش دوربین اصلی نیز شاهد سه لنز قدرتمند خواهیم بود. حضور لنز مشهور 48 مگاپیکسلی سونی در کنار لنز های 8 و 13 مگاپیکسلی می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد کد از این رو گوشی موبایل Mi 9X را می توان یکی از برترین گوشی های میان رده در بخش دوربین دانست.
در مورد حافظه داخلی این محصول هنوز خبری منتشر نشده اما به نظر می آید طبق رویه شیائومی این گوشی موبایل نسخه های مختلفی دارد و نسخه پایه آن نیزاز 64 گیگابایت حافظه بهره مند می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها