گوشی موبایل Realme 3 به زودی وارد بازار هند می شود

0
317
گوشی موبایل Realme 3 به زودی وارد بازار هند می شود

ویژگی های گوشی موبایل Realme 3 اعلام شد. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند 4 مارس به صورت رسمی رونمایی می شود، این گوشی هوشمند در بنچمارک آنتوتو امتیازی در حدود 138 هزار را کسب کرده است.

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی روانه بازار فروش خواهد شد و رزولوشن فول اچ دی پلاس شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، این برند جدید و محبوب چینی را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین برند های سازنده گوشی های موبایل در نظر گرفت. به

گوشی موبایل Realme 3 با چه پردازنده ای روانه بازار می شود؟

این گوشی هوشمند قدرتمند از پردزانده پی 70 هلیو بهره می برد، این پردازنده 12 نانومتری و هشت هسته ای است، این پردازنده دارای 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.1 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی است. فرکانس پردازنده گرافیکی Mali-G72 مورد استفاده در این چیپست 900 مگاهرتز است. این پردازنده در کنار باتری 4230 میلی آمپری شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم می کند.

در کنار پردازنده مدیاتک پی 70 هلیو رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند و از اندروید 9 بهره می برد.

گوشی موبایل Realme 3 با دو لنز دوربین روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند با لنز های 16 و 5 در بخش دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود و باید دید این لنز ها چه تاثیری روی فروش این گوشی هوشمند قدرتمند خواهد داشت.

حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند روی قاب پشتی این گوشی خوش قیمت قرار خواهد گرفت. در مورد رنگ های این گوشی هوشمند هنوز خبری منتشر نشده اما در تصاویر منتشر شده رنگ آبی برای گوشی موبایل Realme 3 دیده می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها