گوشی موبایل Realme U1 ؛ نقطه شروع مجدد این برند نوظهور

0
913
گوشی موبایل Realme U1 ؛ نقطه شروع مجدد این برند نوظهور

گوشی موبایل Realme U1 با تمرکز بر دوربین سلفی روانه بازار فروش می شود. این برند چینی که باید آن را جدیدترین برند موبایل دانست، به زودی به یکی از مهمترین برندهای چینی تبدیل خواهد شد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند با یک لنز 25 مگاپیکسلی و سنسور IMX576 روانه بازار فروش شود.

بریدگی صفحه نمایش؛ مهم ترین ویژگی برندهای چینی

کمپانی های چینی در سال های اخیر با بریدگی صفحه نمایش و ظاهر بسیار زیبا همواره مورد تایید کاربران قرار گرفته اند. در این میان برند نوظهور Realme نیز از این موضوع تبعیت می کند. گوشی موبایل Realme U1 با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن 1080 در 2340 روانه بازار فروش می شود. نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند، اختصاص بیش از 90درصد ابعاد گوشی موبایل یاد شده به صفحه نمایش است.

این گوشی هوشمند خوش قیمت با محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس نسخه سوم در اختیار کاربران قرار می گیرد. این ویژگی در شرایطی روی این گوشی هوشمند قرار گرفته که برندهایی مانند هوآوی در پرچمداران خود از آن استفاده می کنند. این گوشی هوشمند با دو لنز در بخش دوربین اصلی شرایطی معمولی را برای کاربران فراهم می کند و نمی توان انتظار بالایی از این گوشی هوشمند داشت. همچنین امکان فیلمبرداری به صورت فول اچ دی برای این گوشی هوشمند به نظر منطقی خواهد بود.گوشی موبایل Realme U1 با صفحه نمایش 6.3 اینچی و رزولوشن 1080 در 2340 روانه بازار فروش می شود.

نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند، استفاده از پردازنده مدیاتک P70 هلیو است. این برند چینی قصد دارد گوشی موبایل خود را دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی روانه بازار فروش کند و حضور رم های نرم افزاری سه و چهار گیگابایتی برای این گوشی هوشمند قابل پیش بینی خواهد بود. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که این گوشی هوشمند قابلیت ارتقای حافظه توسط رم میکرو اس دی را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

این گوشی هوشمند از یک باتری قدرتمند بهره می برد؛ حضور باتری 3500 میلی آمپری برای این محصول بسیار خوشحال کننده خواهد بود. حضور اندروید 8.1 نیز خیال کاربران را در بحث نرم افزاری کاملا راحت می کند.

این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار فروش خواهد شد. نسخه 32 گیگابایتی این محصول قیمتی در حدود 170 دلار و نسخه گران تر نیز حدود 215 دلار قیمت خواهد داشت. بر اساس اخبار موجود، فروش این گوشی موبایل از تاریخ 5دسامبر آغاز خواهد شد.

حال باید دید این برند نوظهور که تمرکز خود را روی گوشی های ارزان قیمت قرار داده است، موفقیتی را به دست خواهد آورد یا به زمان بیشتری نیاز دارد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها