مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام شد

0
1352
مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام شد

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 به صورت رسمی اعلام شد. پرچمدار جدید کمپانی شیائومی دو روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود. این گوشی هوشمند بدون شک یکی از برترین موبایل های سال جاری خواهد بود و باید دید شیائومی می تواند سود خوبی از فروش این گوشی هوشمند پرچمدار به دست آورد یا هنوز به زمان بیشتری برای ساخت یک پرچمدار پرطرفدار نیاز دارد.

مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند از دوربین سه گانه بهره برده و لنز اصلی این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسل است. امروز این خبر به صورت رسمی تایید شد و بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند دارای لنز 48 مگاپیکسلی با اندازه 0.8 میکرون خواهد بود. لنز دوم این گوشی هوشمند 16 مگاپیکسل با زاویه باز 117 درجه است و سومین لنز نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی محسوب می شود که با دریچه دیافراگم 2.2 یک لنز تله فوتو به شمار می رود.

کمپانی شیائومی قصد دارد پرچمدار خود را از طریق یک ماژول دایره ای شکل که در پشت گوشی هوشمند است، به صورت بی سیم شارژ کند؛ از این رو شاهد یک شارژ بی سیم 20 واتی نیز خواهیم بود. این شارژر وایرلس می تواند کاربران بسیاری را به سمت گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 بکشاند.

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 از صفحه نمایشی بهره می برد؟

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 از چه صفحه نمایشی بهره می برد؟

بر اساس اخبار منتشر شده، صفحه نمایش گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 از پنل آمولد (ساخت کمپانی سامسونگ) ساخته شده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. این شرایط می تواند توان رقابتی شیائومی با برندهای دیگر به خصوص سامسونگ و هواوی را افزایش دهد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای ویژگی هایی مانند Reading Mode 2.0 و Sunlight Mode 2.0 بوده که به بهبود خوانایی متون روی این گوشی موبایل کمک می کند.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابلیت دیگری را نیز در خود جای داده است؛ حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز داخل صفحه نمایش قرار دارد. به طور کلی سال 2019 را می توان سال قرار گرفتن حسگر اثر انگشت ها روی صفحه نمایش دانست. این صفحه نمایش از نسخه ششم گوریلا گلس نیز بهره می برد و انتظار می رود مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خط و خش داشته باشد.

 بررسی رنگ های گوشی موبایل Xiaomi Mi 9

گوشی موبایل Xiaomi Mi 9 در چهار رنگ روانه بازار فروش می شود و در کنار رنگ های بنفش، مشکی و آبی اقیانوسی شاهد رنگ دیگری هستیم که شیائومی از آن به عنوان Battle Angel یاد کرده است. به نظر می رسد این رنگ دارای قاب پشتی شفاف باشد اما هنوز درمورد رنگ آن خبری منتشر نشده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها