اخبار جالب توجهی درمورد گوشی های آیفون سال 2019 منتشر شد

0
454
اخبار جالب توجهی درمورد گوشی های آیفون سال 2019 منتشر شد

گوشی های آیفون سال 2019 با لنز اپتیکال سه برابر روانه بازار فروش می شوند. همواره شایعات در مورد نسل های جدید گوشی های آیفون وجود داشته و در روزهای اخیر نیز اخباری منتشر شده است که نشان می دهد گوشی های آیفون سال 2019 با تمرکز بر دوربین های قدرتمند روانه بازار فروش می شوند. البته اخبار منتشر شده تنها مربوط به لنز دوربین گوشی های این برند نبود و اخبار جالب توجه دیگری به همراه دارد که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

در سال های اخیر برند هواوی توانسته است در بخش دوربین، برندهای آیفون و سامسونگ را شکست دهد؛ از این رو کمپانی اپل قصد دارد گوشی های آیفون سال 2019 را با قدرت بسیار بالاتری در بخش دوربین تولید کند اما بررسی این موضوع که در سال 2019 این کمپانی صاحب نام می تواند نمایندگان هواوی و سامسونگ را شکست دهد یا خیر یک سوال بی جواب خواهد بود؛ البته تا زمانی که این گوشی های هوشمند عرضه نشده باشند.

گوشی های آیفون سال 2019 با چه باتری ای روانه بازار فروش می شوند؟

خبر دیگری که این روزها بازتاب جالب توجهی داشته است، موضوع شارژ گوشی های آیفون است. این کمپانی مشهور در سال های اخیر مشکلات باتری و شارژدهی بسیاری برای کاربران خود ایجاد کرده و به همین دلیل نارضایتی های بسیاری در این خصوص وجود دارد. به نظر می رسد در سال جاری گوشی های آیفون سال 2019 این مشکل را نخواهند داشت.گوشی های آیفون سال 2019 با چه باتری ای روانه بازار فروش می شوند؟

بر اساس اخبار موجود، به نظر می رسد یکی از گوشی های آیفون سال 2019 با باتری 4000 میلی آمپری روانه بازار فروش شود که در صورت تحقق این موضوع، می توان شاهد برترین باتری گوشی های هوشمند در این کمپانی قدرتمند باشیم. نکته دیگری که در مورد این گوشی هوشمند به چشم می خورد، پشتیبانی از شارژ وایرلس 15 واتی است که برای گوشی های آیفون یک جهش محسوب می شود.

ظاهر گوشی های آیفون سال 2019؛ یک علامت سوال بزرگ

موضوع آخری که این روزها سوال های بسیاری را برای کاربران ایجاد کرده است، بحث ظاهر گوشی های آیفون سال 2019 خواهد بود. اپل قصد دارد گوشی های هوشمند خود را با ظاهری مشابه سال گذشته روانه بازار فروش کند؛ موضوعی که منتقدان بسیاری را به همراه داشته است.

نظر شما در مورد گوشی های آیفون سال 2019 چیست؟ آیا اپل می تواند جایگاه دوم خود به عنوان دومین برند پرفروش گوشی های موبایل به دست آورد یا این کمپانی برای دومین سال پیاپی پشت سر سامسونگ و هواوی قرار خواهد گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها