گوشی های آیفون 8 رایگان تعمیر می شوند

0
671

کالاسودا_گوشی های آیفون 8 رایگان تعمیر می شوند؛ این موضوعی است که از سوی شرکت اپل اعلام شده و بسیار مهم به نظر می رسد.

ماجرای مشکل آیفون 8 چه بود؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طی ماه های اخیر، بسیاری از کاربران گوشی‌های آیفون ۸ در فضای مجازی اعلام کرده بودند که موبایلشان بدون آنکه دلیل خاصی وجود داشته باشد، هنگ می کند.

از سوی دیگر برخی از افراد نیز این علامت ها را داشتند:

_روشن و خاموش شدن ناگهانی موبایل

_از کار افتادن ناگهانی موبایل

_سیاه شدن صفحه آیفون 8

_بسته شدن برنامه های آیفون 8 به شکل ناگهانی.

برنامه اپل برای حل این مشکل چیست؟

اپل با هدف برطرف کردن مشکل مشتریان و کاربران  خود وقتی که با آیفون 8 کار می کنند، اعلام کرد که قصد دارد گوشی های کاربران خود را به طور رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی تعمیر کند و از طرح تعمیرات رایگان اپل بهره‌مند شوند.

مشکلات آیفون 8  صرفا مرتبط با نرم افزارها نیستند

شاید تصور کنید تنها مشکل این گوشی ها به مسائل نرم افزاری مرتبط است، اما به نظر می رسد افزون بر مشکلات مذکور، برخی مشکلات سخت افزاری نیز در این گوشی ها وجود دارد.

البته شایان ذکر است هم اکنون تعداد کمی از گوشی‌های آیفون ۸ دچار مشکل بورد شده‌اند و طرح تعمیرات رایگان اپل تنها برای برخی از کاربرانی خواهد بود که بورد آنها دچار مشکل و نقص فنی شده است.

کدام دسته از گوشی های آیفون مشکل دارند؟

با شدت گرفتن خبرها در خصوص این مشکلات نرم افزاری، اعلام شد که برخی دیگر از مدل های آیفون نیز همین موضوع را پشت سر گذاشته اند. اما به نظر می رسد این افراد دچار اشتباه شده اند، چرا که مشکل مذکور صرفا برای گوشی های مدل آیفون 8 رخ می دهد.

حتی اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این مشکل برای گوشی‌هایی رخ می دهد که از نوامبر سال ۲۰۱۷ به بعد فروخته شده‌اند. دقیقا همین نوع گوشی ها هستند که با مشکلات جدی رو به رو هستند  و البته آیفون نیز به طور رایگان تعمیرشان می کند.

اگر جزو کاربرانی هستید که مایلید بدانید گوشیتان مشکل دارد یا خیر، تنها کافیست سری به سایت آیفون زده و با وارد کردن شماره سریال گوشی‌ آیفون خود در وب سایت رسمی اپل  واجد شرایط بودن خود را در این طرح به ثبت برسانید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید