گوشی های جدید آیفون با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی می شوند؟

0
530
گوشی های جدید آیفون با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی می شوند؟

پتنت جدیدی از گوشی های جدید آیفون منتشر شده، که نشان می دهد گوشی های نسل جدید این کمپانی با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی می شوند. کمپانی اپل به تازگی پتنتی را به عنوان روش های تصویر برداری بیومتریک برای سطوح ورودی به ثبت رسانده که این خبر را تایید می کند.

گوشی های جدید اپل بر اساس این پتنت می توانند سیگال های الکترکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کنند، این انرژی ممکن است برای اثر انگشت به کار گرفته شود و جایگاه اثر انگشت زیر صفحه نمایش را نشان دهد. این پتنت اپل می تواند قابلیت شناسایی کف دست، گونه، گوش و یا چهره را برای گوشی های جدید آیفون فراهم آورد. این پتنت ممکن است بتواند هویت کاربر را کاربری که گوشی هوشمند را پاسخ می دهد را تایید کند. همچنین انتظار می رود این حق اختراع این پتنت قابلیت مانند مشاهده ضربان قلب را نیز داشته باشد.

آیا گوشی های هوشمند جدید آیفون از این پتنت بهره می برد؟

با این وجود یک موضوع وجود دارد که  گوشی های جدید اپل با این حسگر روانه بازار فروش نمی شوند، زیرا این پتنت در سال 2016 به ثبت رسید و اگر قرار بود اپل از آن ها استفاده کند باید شاهد عرضه گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس با این ظاهر می بودیم.البته باید دید هدف از انتشار تصاویر این پتنت چه خواهد بود؟ آیا اپل قصد دارد از این پتنت به زودی استفاده کند؟گوشی های جدید آیفون با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش رونمایی می شوند؟

ممکن است کمپانی اپل فناوری حسگر اثر انگشت زیرصفحه نمایش را برای گوشی هوشمند آیفون ایکس توسعه داده باشد و در نهایت این فناوری جای خود را به قابلیت تشخیص چهره گوشی هوشمند پرطرفدار آیفون داد.در حال حاضر گوشی های هوشمند آیفون نسل جدید با آیپد ها از قابلیت تشخیص چهره بهره می برند و حسگر اثر انگشت نیز برای مک بوک ها توسعه پیدا می کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها