گوشی های جدید سونی به زودی به صورت رسمی رونمایی می شوند

0
1695
گوشی های جدید سونی به زودی به صورت رسمی رونمایی می شوند

گوشی های جدید سونی روز 7 ژانویه رونمایی می شوند. مطابق روند هر سال، به زودی نمایشگاه CES 2019 آغاز می شود و کمپانی های سازنده گوشی های موبایل مختلفی در آن شرکت خواهند کرد. امروز تاریخ کنفرانس کمپانی سونی نیز مشخص شد و باید شاهد رونمایی از محصولات جدید سونی در این روز باشیم.
کمپانی سونی در سال 2018 در بخش موبایل مانند سال های اخیر نتوانست انتظارات را برآورده کند. این کمپانی مشهور در سال های اخیر ترجیح داده است که تنوع محصولات خود را کاهش دهد و تنها با چند گوشی هوشمند در بازار جهانی حضور داشته باشد. در مورد این مراسم نیز سونی اخبار خاصی منتشر نکرده است اما به نظر می رسد سونی در مورد گوشی های هوشمند خود مبتنی بر اینترنت نسل پنجم صحبت هایی به میان آورد.

هفتم ژانویه از کدام گوشی های جدید سونی رونمایی می شود؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی های هوشمند سونی با نام های اکسپریا  XA3، اکسپریا XA3 اولترا و اکسپریا  L3به صورت رسمی رونمایی می شوند. برخی اطلاعات این گوشی های هوشمند منتشر شده است اما هنوز نمی توان تمام ویژگی های این محصولات را اعلام شده در نظر گرفت. این گوشی های هوشمند از اواسط ماه فوریه روانه بازار فروش می شوند و باید دید سونی چه فروشی را در این سال تجربه خواهد کرد.

گوشی های جدید سونی روز 7 ژانویه رونمایی می شوند

سونی در سال 2019 میان رده های خود را در این مراسم رونمایی می کند اما برای معرفی گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 کنفرانس MWC را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند و نسخه کامپکت این محصول نیز در مراسم یاد شده به صورت رسمی رونمایی می شوند.
برخی از ویژگی های گوشی های جدید سونی در سال 2019
گوشی های جدید سونی با نسبت تصویر 18 به 9 روانه بازار فروش می شوند. تمام این گوشی های هوشمند دارای پنل های شیشه ای هستند و بدون شک با ظاهری بسیار زیبا روانه بازار فروش می شوند. گوشی های جدید سونی با اندروید 9 روانه بازار فروش می شوند. سونی بر خلاف مقاومت خود برای استفاده از یک لنز برای دوربین، گوشی های هوشمند خود را با دو لنز دوربین روانه بازار فروش می کند. به همین منظور باید شاهد گوشی های جدید سونی با لنزهای قدرتمندتری باشیم. این موضوع را در نظر داشته باشید که گوشی های هوشمند این برند نیز با اینترنت نسل چهارم روانه بازار فروش خواهند شد.
با تمام این وجود به نظر می رسد سال 2019 یکی از مهم ترین زمان ها برای ادامه حیات این برند مشهور به شمار رود، زیرا اگر سونی نتواند در سال 2019 فروشی بالاتر از حد تصور را به دست آورد، بدون شک از انتخاب های کاربران برای خرید گوشی های هوشمند خارج می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها