مشخصات دقیق گوشی های جدید وان پلاس و زمان رونمایی آن ها مشخص شد

0
365
مشخصات دقیق گوشی های جدید وان پلاس و زمان رونمایی آن ها مشخص شد

مشخصات دقیق گوشی های جدید وان پلاس یعنی OnePlus 7T و 7T Pro توسط OnLeaks منتشر شد. حدود یک ماه پیش این منبع جالب توجه و نزدیک به شرکت های سازنده گوشی های هوشمند رندرهایی را در مورد این دو گوشی موبایل فاش کرد که خبر از طراحی این محصول می داد با این وجود امروز مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این دو موبایل نیز اعلام شد.

OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro را می توان یکی از بهترین گوشی های هوشمند دانست که در نیمه دوم سال جاری به فروش خواهد رسید، این دو محصول پس از موفقیت وان پلاس 7 انتظار می رود که در بخش دوربین قدرت بسیار خوبی در اختیار علاقه مندان قرار دهند و در کنار این موضوع جدیدترین پردازنده کمپانی کوالکام نیز توسط این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو با پردازنده اسنپدراگون 855 وارد بازار فروش می شوند و از رم 8 گیگابایتی بهره می برند. هر دو گوشی هوشمند یاد شده مطابق انتظار با اندروید 10 و همچنین رابط کاربری OxygenOS همراه است، هر دو گوشی موبایل جدید وان پلاس با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی رونمایی می شوند، این موارد را می توان وجه تشابه نسخه عادی 7T با نسخه پرو این محصول دانست. با این وجود برخی از ویژگی های این گوشی های هوشمند در بخش هایی مانند صفحه نمایش، باتری و همچنین دوربین تفاوت هایی وجود دارد که باعث تمایز این دو محصول جدید وان پلاس می شود.

مدتی پیش شایعاتی در مورد زمان رونمایی از این دو گوشی هوشمند مطرح شد که روز 26 سپتامبر در کنار تلویزیون وان پلاس رونمایی می شود اما بر اساس ادعای OnLeaks این موبایل ها روز 10 اکتبر رونمایی می شود و در روز 15 این ماه نیز فروش آن ها به صورت رسمی در بازار آغاز می شود.

OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro را می توان یکی از بهترین گوشی های هوشمند دانست

تفاوت های میان گوشی های OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro

اولین تفاوتی که میان این دو گوشی موبایل به چشم می خورد صفحه نمایش این دو محصول است، وان پلاس 7T دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی است که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و شاهد رزولوشن 2400 در 1800 هستیم. این گویش هوشمند که دارای پنل صفحه نمایش آمولد است با نرخ به روز رسانی 90 هرتز و تراکم پیکسلی 402 یک محصول ایده آل به شمار می رود، در طرف مقابل OnePlus 7T Pro دارای صفحه نمایش 6.65 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس است و مانند نسخه ارزان تری که رونمایی می شود شاهد پنل آمولد هستیم و نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 90 هرتزی در کنار تراکم پیکسلی 516 شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند.

همانطور که مدتی پیش مورد بررسی قرار دادیم هر دو گوشی هوشمند یاد شده با سه لنز دوربین اصلی به صورت رسمی رونمایی می شوند، با این تفاوت که وان پلاس 7 تی با لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی رونمایی می شود و دو برابر زوم اپتیکال را در اختیار شما قرار می دهد اما نسخه پرو این محصول با وجود اینکه از لنز 8 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند اما سه برابر زوم را در اختیار شما قرار می دهد.

لنز اصلی و سومین لنز هر دو گوشی یاد شده مشابه هم هستند و با لنز 48 مگاپیکسلی اصلی و لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض رونمایی می شود، لنز 16 مگاپیکسلی این گوشی های هوشمند دارای لنز با زاویه گسترده 120 درجه شرایط خوبی را برای عکاسی فراهم می کند. 7T در دو نسخه وارد بازار می شود و شاهد عرضه این محصولات با حافظه های 128 و 256 گیگابایتی هستیم. در طرف مقابل نسخه پرو با حافظه داخلی 256 گیگابایتی به فروش می رسد.

مطابق انتظار وان پلاس 7 تی پرو دارای باتری 4085 میلی آمپری است و از فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T پشتیبانی می کند با این وجود در طرف مقابل باتری 3800 میلی آمپری برای نسخه عادی در نظر گرفته شده است.

تفاوت های میان گوشی های OnePlus 7T و OnePlus 7T Pro

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها