گوشی های هوشمند سری ویوو 11 وارد بازار جهانی شد

0
752

کالاسودا- گوشی های هوشمند سری ویوو 11 وارد بازار جهانی شدند. این برند چینی که پنجمین برند پرفروش دنیا محسوب می شود گوشی های هوشمند سری ویوو 11 از امروز فروش خود را در چین، مالزی و پاکستان به صورت رسمی آغاز کرده است و به نظر می آید فروش بسیار خوبی را با این سه گوشی هوشمند تجربه کند. گوشی های هوشمند سری ویوو 11 شامل ویوو 11 پرو ، ویوو 11 آی و ویوو 97 وای است که به ویژگی های متنوع در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند ویوو 11 پرو

در میان گوشی های هوشمند سری ویوو 11 نسخه پرو برترین موبایل محسوب می شود. این گوشی هوشمند دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی رم نرم افزاری شش گیگابایتی و پردازده اسنپدارگون 660 است. این پردازنده توانایی استفاده از حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش را فراهم می آورد.به طور کلی این گوشی هوشمند دراای دو لنز 12 مگاپیکسلی ویک لنز پنج مگاپیکسلی است. این دو لنز دارا گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 و 2.4 است. این نسخه از گوشی های هوشمند سری ویوو 11 دارای دوربین 25 مگاپیکسلی است که در حال حاضر برترین دوربین سلفی گوشی های موبایل محسوب می شود. این گوشی هوشمند 352 یورویی می تواند با این مشخصات یک گوشی قدرتمند برای نسل جوان به شمار آید.

گوشی هوشمند ویوو 11 آی

میان رده گوشی هوشمند ویوو 11 تفاوت های ببا نسخه پرو دارد که باعث مشده قیمت این گوشی هوشمند 270 یورو باشد. گوشی هوشمند ویوو 11 آی دارای دو لنز 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است و دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز مانند نسخه پرو 25 مگاپیکسل است. بزرگترین تفاوت میان این دو نسخه در مورد پردازنده این گوشی هوشمند است و ویوو میان رده گوشی هوشمند ویوو 11 را با پردازنده مدیاتک Helio P60 روانه بازار فروش می کند. این پردازنده قدرت کمتری در مقایسه با اسنپدراگون 660 خواهد داشت.

گوشی هوشمند ویوو وای 97

ارزان ترین گوشی هوشمند ویوو مربوط به وای 97 است. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری 3315 میلی آمپری دارد و این کمپانی قدرتمند به جای دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی از یک لنز 16 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی این گوشی خوش قیمت نیز 16 و 2 مگاپیکسل است. این گوشی هوشمند مشخصات بسیار نزدیک به  گوشی هوشمند ویوو 11 آی دارد و با قیمت 250 یورو در کشور چین به فروش می رسد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند رقیب جدی برای موبایل های ارزان قیمت بازار باشد

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها