گوشی های iPhone در سال 2019 چه ویژگی های جدیدی خواهند داشت؟

0
343
گوشی های iPhone در سال 2019 چه ویژگی های جدیدی خواهند داشت؟

به تازگی خبرهای جالب توجه ای در مورد گوشی های iPhone در سال 2019 منتشر شده که نشان می دهد یکی از منابع رسمی اپل خبر از ویژگی های جدید در گوشی های iPhone می دهد.

منابع مورد اعتماد برای اخبار گوشی های iPhone در سال 2019

خبرنگاران حوزه تکنولوژی نمی توانند به هر شایعه ای اعتماد کنند اما بعضی از شایعات اعتبار بیشتری نسبت به دیگر اخبار دارند و در حوزه گوشی های اپل هم چند نفری هستند که می شود به صحبت های آنان اطمینان کرد ، یکی از این افراد آنالیزور معروف مینگ چی کیو است که در سال گذشته از خیلی از ویژگی های گوشی های iPhone زودتر از موعد پرده برداری کرد.

پیش بینی های آقای مینگ چی کیو در مورد گوشی های iPhone در سال 2019

حالا به نظر می رسد که آقای مینگ چی کیو از پیش بینی های جدید خود در مورد این گوشی ها پرده برداری کرده است و ایشان هم این موضوع را تایید کرده که شرکت اپل قصد دارد تا از سه گوشی جدید خود که یکی از آنها دارای دوربین سه گانه است پرده برداری کند.

در حالی آقای کیو در مورد اندازه صفحه نمایش و ناچ گوشی همان پیش بینی های سابق را داشت ، اعلام کرده است که باز هم شاهد صفحه نمایش های LCD در گوشی های سری XR خواهیم بود. او همچنین اعلام کرده است که احتمالا این گوشی ها دارای سیستم تشخیص چهره قدرتمند ، باتری بهتر و قاب شیشه ای خاص خواهد بود. قائدتا ویژگی های جذاب تری از سوی شرکت اپل شاهد خواهیم بود که در نزدیکی رونمایی این گوشی مشخص خواهد شد.

همچنین گفته می شود تمام قطعات و لوازم جانبی گوشی های اپل دارای سیستم بی سیم خواهند بود.پیش بینی های آقای مینگ چی کیو در مورد گوشی های iPhone در سال 2019

پیش بینی های در مورد سخت افزارهای جدید شرکت اپل

متاسفانه آقای کیو پیش بینی کرده است که کابل لایتنینگ جایگزین کابل های USB-C خواهند شد و شاید مشکل اساسی در این زمینه همین موضوع باشد. آقای کیو همچنین پیش بینی کرده است که تغییراتی در دستگاه iPod touch و iPad mini شاهد خواهیم بود. شاید یکی از بخش هایی که آقای کیو به آن پرداخته در زمینه لپ تاپ های جدید مک بود است که احتمالا دارای یک صفحه نمایش 16 اینچی و مانیتور 6K خواهد بود.

پیش بینی ها در مورد شرکت اپل در سال 2019

شکی نیست که شرکت اپل برنامه های زیادی در مورد محصولات خود در ذهن دارد و احتمالا تا روز رونمایی از محصولات جدید خبرهای بیشتری در مورد آنها منتشر خواهد شد. شرکت اپل حتی در مراسم MWC نیز حضور نخواهد داشت و مراسم مخصوص به خود را در این زمینه برگزار خواهد کرد. کمپانی اپل در سالیان اخیر همیشه این ایده را در ذهن داشته است که کارهای خاص و منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کند و شاید همین مسائل است که باعث می شود تا کاربران همیشه در مورد محصولات جدید این شرکت کنجکاو باشند.

نظر شما در مورد پیش بینی ها آقای کیو در زمینه گوشی های iPhone در سال 2019 چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها