گوشی هوشمند آنر 20 پرو با همکاری سونی روانه بازار فروش می شود

0
560
گوشی هوشمند آنر 20 پرو با همکاری سونی روانه بازار فروش می شود

ویژگی های گوشی هوشمند آنر 20 پرو فاش شد. این گوشی هوشمند یکی از قدرتمند ترین محصولات کمپانی آنر به شمار می رود و در بخش دوربین نیز همکاری آنر با سونی به نظر می تواند شرایط بسیار خوبی را برای این گوشی هوشمند فراهم کند. نسخه عادی این گوشی هوشمند یکی از پزفروش ترین گوشی های هوشمند آنر در سال های اخیر به شما می رود که در ماه اول عرضه خود توانست فروشی در حدود 1.5 میلیون عدد داشته باشد.

دوربین گوشی هوشمند آنر 20 پرو چه لنز هایی دارد؟

گوشی هوشمند آنر 20 پرو به احتمال زیاد کمتر از 20 روز دیگر به صورت رسمی رونمایی می شود. این گوشی هوشمند از سنسور IMX600 سونی بهره می برد و می تواند به عنوان یکی از برترین گشی های هوشمند بازار در بخش دوربین اعلام شود. این لنز 40 مگاپیکسلی در کنار لنز های 20 و 8 مگاپیکسلی شرایط خیره کننده ای را برای کاربران فراهم می کندو لنز های دوم و سوم این دوربن را لنز های فوق عریض و تله فوتو تشکیل می دهند. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی هوشمند از زوم اپتیکال 3 برابر بهره می برد.

گوشی های قدرتمند آنر در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش می شود و باید شاهد عرضه این محصول با رم های 6 و 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و با حافظه داخلی های 256 و 128 گیگابایتی به فروش می رسد. آنر برای این گوشی هوشمند از پردازنده کایرین 980 بهره می برد. این پردازنده 7 نانومتری شرایط بسیار خوبی رابرای کاربران قرار می دهد و شرایط خیره کننده ای برای کاربران ایجاد می شود.دوربین گوشی هوشمند آنر 20 پرو چه لنز هایی دارد؟

گوشی هوشمند پرچمدار آنر از قابلیت های بسیار خوبی نظیر جی پی یو و سی پی یو توربو است که در عملکرد این محصول قدرت بسیار بالایی دارد. در مورد قیمت این گوشی هوشمند نیز شایعاتی وجود دارد و به نظر این محصول با قیمتی در حدود 446 دلار به فروش می رسد.

در سال های اخیر پرچمداران آنر عملکرد ضعیفتری در مقایسه با گوشی های هوشمند هواوی دارند و باید دید آیا این گوشی هوشمند می تواند شرایط را به سود پرچمداران آنر به پایان برساند یا گوشی های قدرتمند هواوی باز هم شرایط بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد البته این موضوع را در نظر بگیرید که قیمت پرچمداران آنر در حدود نیمی از پرچمداران هواوی است.

کمپانی هواوی قصد دارد به زودی برند هواوی را به پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند تبدیل کند و برند آنر نیز به عنوان چهارمین برند جای شیائومی را در جدول برند های پرفروش گوشی های هوشمند دانست. حال باید دید چینی ها می توانند به این هدف دست پیدا کنند یا خیر.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها