بررسی گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا ؛ نوکیا وان پلاس با قیمتی کمتر از 100 یورو

0
1297
بررسی گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا ؛ نوکیا وان پلاس با قیمتی کمتر از 100 یورو

برند نوکیا در مراسم اخیر MWC حضوری بسیار خوب داشت و گوشی های هوشمند متنوعی را به صورت رسمی رونمایی کرد، یکی از این گوشی های هوشمند نوکیا وان پلاس است که به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان قیمت روانه بازار فروش می شود و ویژگی های جالب توجهی در مقایسه با قیمت خود دارد. حال قصد داریم به بررسی گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا بپردازیم. نوکیا وان پلاس بدنه ی پلاستیکی دارد و صفحه نمایش 5.45 اینچی این گوشی هوشمند را به یکی از کوچکترین گوشی های هوشمند اندرویدی تبدیل کرده است، نوکیا وان پلاس از پنل ال سی دی بهره می برد و نسبت تصویر 18 به 9 این گوشی موبایل در کنار تراکم پیکسلی 197 شرایط خوبی را در مقایسه با قیمت 90 یورویی این گوشی هوشمند به وجود می آورد.

ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند نوکیا

نوکیا در سال های اخیر گوشی های هوشمند ارزان قیمت خوبی را روانه بازار فروش کرده است. این کمپانی چینی در گوشی هوشمند جدید خود از لنز های 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی و سلفی استفاده کرده که شرایط ضعیفتری در مقایسه با سایر برند ها را در بخش عکاسی فراهم می آورد. به هرحال نوکیا به این لنز ها برای گوشی ارزان قیمت خود اعتماد کرده است.

بیشتر بخوانید : گوشی پرچم دار نوکیا در سال 2019گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا در سال 2019

سخت افزار و نرم افزار گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا

ارزان قیمت ترین گوشی نوکیا با پردازنده 28 نانومتری و چهار هسته ای مدیاتک 6739 روانه بازار فروش می شود، این گوشی هوشمند دارای رم یک گیگابایتی است و در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایتی بهره می برد و اسلات کارت حافظه با سیم دوم یکی است.

ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند نوکیا از اندروید 9 بهره می برد، استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم خواهد کرد، تمام گوشی های ارزان قیمت نوکیا تا دو سال به روز رسانی های نرم افزاری را دریافت می کنند، این موضوع مهم ترین عامل خرید گوشی های ارزان قیمت نوکیا محسوب می شود.

این گوشی هوشمند که در رنگ های مشکی ، آبی و قرمز روانه بازار فروش می شود دارای باتری 2500 میلی آمپری است. این باتری برای پردازنده پرمصرف گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا به نظر بسیار جذاب نخواهد بود اما به هر حال یک گوشی موبایل با قیمتی در حدود 90 یورو بدون شک نقاط ضعف زیادی خواهد داشت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها