برخی ویژگی های گوشی هوشمند ال جی Q9 فاش شد

0
385

کالاسودا- گوشی هوشمند ال جی Q9 در سال 2018 روانه بازار فروش می شود. امروز این کمپانی کره ای برخی ویژگی های میان رده خود را در یک توییت به صورت رسمی اعلام کرد. به نظر می رسد کمپانی کره ای ال جی قصد دارد در نیمه دوم سال 2018 با عرضه گوشی های هوشمند قدرتمند تر سهم بیشتری از بازار موبایل را به دست آورد.

گوشی هوشمند ال جی Q9 از یک پردازنده قدرتمند بهره می برد. این کمپانی کره ای معمولا از پردازنده های میان رده کمپانی مدیاتک برای ساخت گوشی های خود استفاده می کند. این برند کره ای با در نظر گرفتن شرایط بازار و قدرتمند تر شدن برند های چینی از پردازنده قدرتمند تری استفاده خواهد کرد. به همین دلیل این کمپانی برای ساخت گوشی هوشمند ال جی Q9 به سراغ همکاری با کمپانی مشهور کوالکام رفته است. این شرکت قدیمی قصد دارد گوشی هوشمند ال جی Q9 را با پردازنده اسنپدراگون 660 روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند در بخش سخت افزاری بسیار قدرتمند خواهد بود و گوشی هوشمند ال جی Q9 با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و در دو نسخه 64 و 32 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی هوشمند ال جی Q9  چه سیستم عاملی دارد؟

گوشی هوشمند ال جی Q9 مانند بیشتر میان رده های سال 2018 مجهز به اندروید 8.1 است و به احتمال زیاد قابلیت به روز رسانی به اندروید 9 را خواهد داشت.

کمپانی کره ای ال جی هنوز خبری از بخش دوربین این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما به نظر می رسد استفاده از یک پردازنده قدرتمند این شرکت را وادار به استفاده از دو لنز برای دوربین اصلی کند. استفاده از دوربین اصلی با یک لنز در سال جاری تقریبا از کنار رفته است و فقط برند های گران قیمت مانند سامسونگ روی این موضوع تا پایان سال تاکید خواهند داشت. استفاده از دو لنز دوربین می تواند ال جی را به رویا های این برند قدیمی نزدیک تر شود.

با این وجود باید منتظر خبر های بیشتر در مورد گوشی هوشمند ال جی Q9 باشیم تا تکلیف بقیه ویژگی های این برند قدرتمند مشخص شود. به نظر این گوشی هوشمند توانایی قرار گرفتن در میان برترین گوشی های هوشمند میان رده را داشته باشد؟ نظر شما در این میان چیست؟آیا این کمپانی کره ای را برای خرید گوشی های میان رده در میان انتخاب های خود قرار می دهید یا شما هم این کمپانی را برای ساخت پرچم دار مناسب می دانید؟به هر حال باید منتظر خبر های بیشتر از ال جی باشیم

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها