گوشی هوشمند ال جی G7 در 2نسخه جدید روانه بازار می شود

0
748

کالاسودا- گوشی هوشمند ال جی G7 در دو نسخه روانه بازار فروش می شود. کمپانی کره ای ال جی قصد دارد خود را برای حضور قدرتمند در کنفرانس IFA آماده کند. از این رو دو نسخه از گوشی هوشمند ال جی G7 را در این مراسم رونمایی می کند. کمپانی کره ای ال جی با عرضه دو گوشی هوشمند ال جی G7 One و ال جی G7 Fit  درخصوص به دست آوردن سود خوب توسط این دو گوشی ارزشمند امیدوار است. حال قصد داریم به بررسی این دو گوشی هوشمند ال جی بپردازیم.

گوشی هوشمند ال جی G7 One

این گوشی هوشمند با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید وان پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، روزلوشن صفحه QHD پلاس و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ روانه بازار فروش خواهد شد. این گوشی هوشمند دارای بریدگی صفحه نمایش است. حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز در قاب پشتی این گوشی  قرار دارد.

کمپانی مشهور ال جی قصد دارد این گوشی هوشمند را با رم نرم افزاری سه گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت را دارد.

گوشی هوشمند ال جی G7 One دارای یک لنز دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۶ است. دوربین سلفی این موبایل قدرتمند نیز ۸ مگاپیکسل با گشودگی دریچه دیافراگم ۱.۸ و زاویه دید ۸۰ درجه است. این لنز، عریض محسوب نمی شود اما برای عکس برداری سلفی چند نفره بسیار مناسب است.

این گوشی هوشمند که از پردازنده یک پرچم بهره می برد، در برابر آب مقاوم است و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری این گوشی موبایل شارژ سریع نسخه سوم را به کاربران ارائه می دهد.

گوشی هوشمند ال جی G7 Fit

این گوشی هوشمند در بسیاری از موارد شبیه نسخه اولی است اما استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ این گوشی هوشمند را ضعیف تر از نسخه یاد شده نشان می دهد. این گوشی هوشمند نیز در دو سری روانه بازار فروش می شود و باید شاهد نسخه پلاس این موبایل بسیار زیبا با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی باشیم.

کمپانی کره ای ال جی قصد دارد نسخه گوشی هوشمند ال جی G7 One را در رنگ های آبی مراکشی و مشکی روانه بازار فروش کند و از طرفی دیگر باید شاهد رنگ های خاکستری و آبی برای گوشی هوشمند ال جی G7 Fit باشیم.

کمپانی سازنده این دو گوشی هوشمند هنوز خبری از قیمت های این دو موبایل را مشخص نکرده است و باید منتظر خبر های بعدی این کمپانی مشهور باشیم.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها