گوشی هوشمند منعطف هواوی به قدرتمندترین مودم مجهز می شود

0
298
گوشی هوشمند منعطف هواوی به قدرتمندترین مودم مجهز می شود

گوشی هوشمند منعطف هواوی با مودم منحصر به فرد این کمپانی مشهور روانه بازار فروش می شود. این روزها تمام تمرکز کمپانی های حوزه فناوری به نمایشگاه MWC ختم می شود. امروز خبری منتشر شد که نشان می دهد باید شاهد رونمایی از گوشی هوشمند منعطف هواوی در این مراسم باشیم.

گوشی هوشمند منعطف هواوی با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود؟

کمپانی هواوی برخلاف سامسونگ، هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی منعطف خود منتشر نکرده است. این کمپانی چینی قصد دارد موبایل خود را با پردازنده کایرین 980 روانه بازار فروش کند. این پردازنده فوق حرفه ای، بهترین گزینه برای پردازنده این گوشی هوشمند خواهد بود. پردازنده هفت نانومتری کایرین 980 و مودم جدید این کمپانی مشهور بدون شک مورد تایید کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید این مودم می تواند سرعت باورنکردنی 6.5 گیگابایت بر ثانیه را برای گوشی های هوشمند این برند به همراه آورد. سرعت این مودم 1.5 گیگابایت بیشتر از مودم کمپانی کوالکام است. بدون شک این موضوع در کشورهایی که بستر سرعت بسیار بالایی برای اینترنت فراهم است، یک خرید قابل توجه خواهد بود.گوشی هوشمند منعطف هواوی با چه ویژگی هایی روانه بازار فروش می شود

حال با این وجود باید دید بین اولین گوشی هوشمند منعطف هواوی و رقیب چند سال اخیرش یعنی سامسونگ که در یک بازه زمانی رونمایی می شوند، کدام مورد تایید کاربران خواهد بود. گوشی منعطف سامسونگ این روزها حواشی خاصی به دلیل باتری اش ایجاد کرده است؛ باتری ای که ظرفیت کمتری در مقابل انتظارات خواهد داشت. حال باید دید هواوی چه ظرفیتی را برای باتری گوشی منعطف خود در نظر گرفته است.

آیا هواوی پرفروش ترین برند موبایل جهان خواهد شد؟

به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می دهد هواوی می تواند به زودی خود را به عنوان پرفرش ترین برند گوشی های هوشمند معرفی کند. این موضوع بدون شک نیازمند فناوری های بسیار زیادی است که بتواند کاربران را از سمت برندهای دیگر به سوی هواوی بکشاند. باید منتظر ماند و دید هواوی چه ویژگی های دیگری را برای این گوشی هوشمند در نظر می گیرد. به نظر می رسد اگر هواوی از لنزهای فوق حرفه ای لایکا برای دوربین این گوشی هوشمند بهره گیرد، می تواند گوی سبقت را از نماینده سامسونگ در این بخش بگیرد.

کمپانی هواوی در مورد قیمت این محصول خبری را منتشر نکرده است اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند قیمتی در حدود  1500 تا 2000 دلار داشته باشد؛ قیمتی که اگر این گوشی هوشمند با دوربین جالب توجهی روانه بازار فروش شود، به نظر بتواند میزان فروش خوبی را رقم بزند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها