موتورولا وان ؛ میان رده ی جدید موتورولا وارد بازار می شود

0
512
موتورولا وان ؛ میان رده ی جدید موتورولا وارد بازار می شود

موتورولا وان ؛ میان رده ی جدید موتورولا وارد بازار می شودکالاسودا- گوشی هوشمند موتورولا وان اولین گوشی هوشمند این برند با بریدگی صفحه نمایش محسوب می شود که در روز های آینده رونمایی می شود.امروز قیمت و روز رونمایی این محصول به صورت رسمی اعلام شد.

گوشی هوشمند موتورولا وان چه مشخصات سخت افزاری دارد؟

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با بریدگی صفحه نمایش است و شباهت های بسیاری به آیفون های جدید دارد. نکته منفی این گوشی هوشمند را باید رزولوشن تصویر پایین این گوشی موبایل دانست. این محصول دارای رزولوشن 720 در 1520 است. تراکم پیکسلی این محصول نیز 287 پیکسل در هر اینچ است. این صفحه نمایش در مقایسه با میان رده های برند های چینی بسیار ضعیف تر است.

از سمتی دیگر این گوشی موبایل دارای پردازنده اسنپدراگون 625 است که یک پردازنده قدرتمند میان رده محسوب می شود. این محصول دارای رم نرم افزاری چهار گیگابایتی است و با حافظه داخلی 64 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. این موبایل میان رده دارای باتری 3000 میلی آمپری است که برای این گوشی موبایل یک نقطه قوت محسوب می شود.

موتورولا وان ؛ میان رده ی جدید موتورولا وارد بازار می شود

در بخش دوربین نیز این میان رده از ترکیب معروف برند های چینی استفاده کرده است و شاهد لنز های 13 و 2 مگاپیکسلی در بخش دوربین اصلی هستیم و موتورولا در بخش دوربین سلفی نیز از یک لنز هشت مگاپیکسلی بهره می برد. با توجه به ویژگی های یاد شده به نظر می رسد این میان رده خوش ساخت دارای اندروید 8.1 است و بدون شک به روز رسانی اندروید 9 را نیز دریافت می کند. موتورولا در این گوشی میان رده حسگر اثر انگشت نیز قرار داده که با توجه به رقابت با سایر برند های یک اتفاق منحصر به فرد محسوب نمی شود، زیرا برند های دیگر در این رده قیمت تشخیص چهره را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.

گوشی هوشمند موتورولا وان با چه قیمتی رونمایی می شود؟

گوشی های موتورولا همواره یکی از گران ترین برند ها محسوب می شود. این برند قدیمی که طرفدار زیادی در کشور های آمریکایی دارد قیمت 400 دلار را برای میان رده خود در نظر گرفته که با توجه به برند های چینی اگر به برند موتورولا پایبند نباشید انتخاب های بسیار برتری در اختیار شما قرار می گیرد. این محصول میان رده در تاریخ 11 نوامبر رونمایی می شود و باید دید در روز هایی که برند های چینی در بخش فروش موبایل یکه تاز هستند برند موتورولا می تواند فروش خوبی را کسب کند؟ یا فروش آن تنها میان طرفداران خاص این برند خواهد بود.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها