گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 با ظاهری جذاب روانه بازار می شود

0
480

گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 جذاب ترین گوشی هوشمند این برند پرطرفدار است که توانسته در سال های اخیر به بخشی از موفقیت های خود دست پیدا کند. این گوشی هوشمند با نام های مختلفی یاد می شود و نام جهانی این محصول نوکیا 8.1 پلاس و نوکیا 6.2 یاد می شود. این گوشی هوشمند اولین میان رده نوکیا با سه لنز دوربین به شمار می رود. با این وجود نام قطعی این گوشی هوشمند در بازار چین نوکیا ایکس 71 نام دارد. حال تصویری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که برخی از ویژگی های این محصول را فاش می کند.
بر اساس تصویر منتشر شده این گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه روانه بازار فروش می شود و در بخش بالایی این صفحه نمایش دوربین سلفی این محصول قرار دارد. بر اساس اخبار منتشر شده این محصول با دوربین سه گانه روانه بازار فروش می شود و این لنز ها به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و زیر این سه لنز حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.
به نظر می رسد گوشی موبایل نوکیا ایکس 71 در نسخه های مختلفی روانه بازار فروش شود. با این وجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. موضوع دیگری که در مورد این گوشی هوشمند مشخص است بهره مندی این موبایل از اندروید پای است.
حال باید دید این گوشی هوشمند که از ظاهری یکپارچه و زیبا بهره می برد می تواند فروش این گوشی هوشمند را تضمین کند. البته این موضوع را در نظر بگیرید که ویژگی های ظاهری تنها بخشی از ویژگی های این گوشی هوشمند است.
 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها