گوشی هوشمند نوکیا 3.2؛ ارزان قیمت با یک باتری بسیار خوب

1
2243
گوشی هوشمند نوکیا 3.2؛ ارزان قیمت با یک باتری بسیار خوب

روز گذشته کمپانی اچ ام دی گلوبال گوشی های جدید خود را به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی های هوشمند قیمت های متنوعی دارند و به نظر می رسد بتوانند سال خوبی را برای این کمپانی مشهور رقم بزنند. با این وجود باید منتظر روزهای آینده و اخبار پیرامون تمام برندهای موبایل بود تا ببینیم آیا نوکیا می تواند فروش خود را در سال جاری افزایش دهد یا خیر. در این بخش قصد داریم به بررسی گوشی هوشمند نوکیا 3.2 بپردازیم.

گوشی هوشمند نوکیا 3.2 در دو نسخه روانه بازار فروش می شود؛ نسخه ارزان قیمت این گوشی هوشمند 139 دلار قیمت دارد و از رم دو گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی بهره می برد. نسخه دیگر نیز دارای رم سه گیگابایتی بوده و از حافظه 32 گیگابایتی بهره می برد. نسخه 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت است و قیمتی در حدود 169 دلار دارد. برخی ویژگی های این گوشی هوشمند خوش قیمت به شرح زیر است:

صفحه نمایش؛ کمی بهتر از حد انتظار

گوشی هوشمند نوکیا 3.2 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است. این گوشی هوشمند بسیار زیبا از پنل ال سی دی بهره می برد و نسبت تصویر 19 به 9 در کنار بریدگی صفحه نمایش بسیار زیبا شرایط خوبی را برای کاربران در این بخش فراهم کرده است.گوشی هوشمند نوکیا 3.2 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی است.

و اما در بخش سخت افزار شرایط کمی ناراحت کننده است؛ نوکیا برای این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 429 استفاده کرده است. این پردازنده چهار هسته ای قدرت بالایی ندارد اما با توجه به قیمت این محصول و سایر رقبا منطقی خواهد بود. این گوشی هوشمند از اندروید 9 (که از اندروید وان نیز پشتیبانی می کند) استفاده خواهد کرد تا بتواند طرفداران زیادی را اطراف خود جمع کند.

دوربین گوشی هوشمند نوکیا 3.2؛ همان دوربین همیشگی

در بخش دوربین نیز شرایط کاملا عادی است؛ گوشی هوشمند نوکیا 3.2 دارای لنزهای 13 برای دوربین اصلی و لنز 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. این دوربین قابلیت فیلمبرداری فول اچ را برای کاربران فراهم می کند.

در کنار موارد یاد شده، نوکیا برای این گوشی هوشمند از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. این باتری بسیار بزرگ شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این باتری 4000 میلی آمپری لیتیوم یونی باعث شده وزن این گوشی هوشمند کمی افزایش پیدا کند؛ وزن این گوشی هوشمند در حدود 178 گرم است. گوشی هوشمند نوکیا 3.2 با رنگ های مشکی و استیل روانه بازار فروش خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
فرهاد
فرهاد
4 سال پیش

نوکیا ۳.۲ واقعا عالیه
هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ امکانات مشابه از مدل های دیگر نامبرده سرتر می باشد.
مطمئن باشید ، گوشی نوکیا با این همه مزایا دوباره جای خود را در بازار ایران به عنوان حرف اول می گیرد.نوکیا 5.1 هم ازش تعریف زیادی شنیدم.
فقط من بین مدل نوکیا 5.1 و این مدل موندم.کدوم بهتره؟