بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند نوکیا 4.2؛ خوش قیمت و با رنگی خاص

0
820
بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند نوکیا 4.2؛ خوش قیمت و با رنگی خاص

گوشی هوشمند نوکیا 4.2 یکی از گوشی های هوشمند جدید نوکیا است که به صورت رسمی رونمایی شده است. این گوشی هوشمند خوش قیمت ظاهری بسیار زیبا دارد. این گوشی هوشمند 150 یورویی، سخت افزار قابل قبولی داشته و در رنگ های مشکی و صورتی روانه بازار فروش می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های گوشی هوشمند نوکیا 4.2 بپردازیم.

بریدگی صفحه نمایش قطره ای؛ انتخاب همیشگی نوکیا

برند نوکیا از نظر طراحی، گوشی های هوشمند بسیار خوبی را روانه بازار فروش می کند. این گوشی هوشمند 161 گرمی نیز شرایط جالب توجهی در بخش صفحه نمایش (به عنوان یک گوشی هوشمند خوش قیمت) دارد. این گوشی هوشمند 5.7 اینچی از پنل ال سی دی بهره می برد. نسبت تصویر 19.5 به 9 و رزولوشن اچ دی پلاس برای این گوشی هوشمند قابل توجه خواهد بود.

پردازنده 12 نانومتری و اندروید 9

گوشی هوشمند نوکیا 4.2 دارای پردازنده 12 نانومتری اسنپدراگون 439 بوده و از پردازنده آدرنو 505 بهره می برد. این گوشی هوشمند در دو نسخه روانه بازار فروش می شود؛ نسخه ارزان قیمت دارای رم دو گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است. نسخه دیگر نیز از رم سه گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه 400 گیگابایتی را نیز دارد. در بخش نرم افزاری نیز این گوشی موبایل از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برد.گوشی هوشمند نوکیا 4.2 دارای پردازنده 12 نانومتری اسنپدراگون 439 بوده و از پردازنده آدرنو 505 بهره می برد.

دوربین های همیشگی؛ نوکیا پیشرفت نمی کند؟

کمپانی نوکیا برای گوشی های خوش قیمت خود دوربین دوگانه را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند مانند بسیاری از گوشی های این برند، دارای لنزهای 13 و 2 مگاپیکسلی بوده و در بخش دوربین سلفی نیز از لنز هشت مگاپیکسلی بهره می برد. این گوشی هوشمند در بخش باتری نیز شرایط تقریبا خوبی دارد. نوکیا برای گوشی جدید خود باتری 3000 میلی آمپری را در نظر گرفته است که برای یک گوشی هوشمند 150 یورویی با صفحه نمایش 5.71 اینچی و پردازنده 12 نانومتری یک باتری جالب توجه خواهد بود.

به طور کلی این گوشی هوشمند را می توان یکی از جذاب ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار جهانی دانست. حال باید دید این گوشی هوشمند می تواند فروش خوبی را برای این برند خوش نام به دست آورد یا برندهایی مانند هواوی و شیائومی در این بخش عملکرد موفق تری خواهند داشت.

آیا تجربه کار با گوشی های هوشمند جدید نوکیا را دارید؟ آیا این برند می تواند شرایط ایده آلی را برای کاربران فراهم کند؟ باید دید کمپانی اچ ام دی گلوبال چگونه خود را به کمپانی های پرفروش گوشی های هوشمند نزدیک می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها