4 دلیل مهم برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم؛ نوکیا باز هم می درخشد

0
515
4 دلیل مهم برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم؛ نوکیا باز هم می درخشد

گوشی هوشمند نوکیا 6 ایکس چند ماه پیش به صورت رسمی روانه بازار فروش شد. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و توانسته است فروش جالب توجهی را برای این کمپانی به همراه آورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی چهار دلیل مهم برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم، بپردازیم.

صفحه نمایش با کیفیت با بریدگی بسیار زیبا

از دید بسیاری از کاربران، مهم ترین قابلیت این گوشی هوشمند، صفحه نمایش بسیار زیبای این محصول است. نوکیا این گوشی موبایل را با بریدگی صفحه نمایش بسیار زیبا و یکپارچه روانه بازار فروش کرده است. این گوشی موبایل صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد. این گوشی موبایل 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9 می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برطرف کند و به عنوان یکی از برترین گوشی های میان رده از نظر صفحه نمایش شناخته می شود.

فیلمبرداری 4K؛ یکی از دلایل مهم برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم

طی سال های اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که گوشی های میان رده قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی دارند و قابلیت 4K برای گوشی های پرچمدار است، اما این گوشی هوشمند معادلات را بر هم زده است؛ گوشی موبایل نوکیا 6 ایکس از قابلیت فیلمبرداری 4K بهره می برد. البته این تنها ویژگی مثبت گوشی نوکیا 6 ایکس نیست و حضور لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می کند.فیلمبرداری 4K؛ یکی از دلایل مهم برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم

حضور پردازنده مناسب 14 نانومتری در این گوشی میان رده

نوکیا برای این گوشی هوشمند پردازنده 14 نانومتری اسنپدراگون 636 را در نظر گرفته است. حضور این پردازنده قدرتمند در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و اندروید 8.1 شرایط بسیار خوبی را برای گوشی های میان رده در بازار ایجاد می کند. این گوشی هوشمند در بازار ایران نیز فروش بسیار خوبی دارد.

پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع

کمپانی نوکیا برای این گوشی هوشمند باتری 3060 میلی آمپری لیتیوم یونی را در نظر گرفته است. همچنین حضور پورت شارژ تایپ سی و قابلیت شارژ سریع نسخه سوم شرایطی را برای کاربران فراهم می کند که بدون شک برای خرید یک گوشی میان رده ویژگی بسیار خوبی خواهد بود.

به طور کلی در کنار این چهار دلیل برای اینکه نوکیا 6 ایکس بخریم، موضوعات دیگری نیز وجود دارد که در خرید گوشی موبایل نوکیا 6 ایکس تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این گوشی موبایل قیمتی در حدود 250 یورو دارد و در بازار ایران نیز به همراه گارانتی عرضه می شود و توانسته است شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها