گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro ؛ پرچم دار خاص هواوی

0
836

کالاسودا- تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro منتشر شد. این تصاویر نشان می دهد که پرچم دار جدید هوآوی با حفظ ویژگی های همیشگی خود دارای بریدگی صفحه نمایش شبیه به آیفون ایکس و گوشه های خمیده شبیه به پرچم داران سامسونگ است. بر طبق اخبار رسمی این کمپانی چینی پرچم داران جدید هواوی در تاریخ 16 اکتبر رونمایی می شوند، پرچم داری که به نظر پرطرفدارترین گوشی هوشمند تاریخ هوآوی لقب خواهد گرفت.

ظاهر گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro چگونه است؟

گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro  دارای بریدگی صفحه نمایش و صفحه نمایش خمیده است. در این تصاویر خبری از حسگر اثر انگشت و جایگاه آن نیست. با این تفاسیر شاهد حضور حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش هستیم و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و حسگر تشخیص چهره بخش های امنیتی این گوشی هوشمند را تامین می کنند.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند نیز شاهد یک محفظه برای سه دوربین اصلی هستیم و در کنار این سه لنز فلاش ال ای دی وجود دارد. ترکیب سه لنز گوشی هوشمند هواوی Mate 20 Pro مانند نسخه قبلی است و شاهد حضور لنز رنگی، سیاه و سفید و تله فوتو است. این تصویر اولین عکس منتشر شده از گوشی هوشمند هواوی Mate 20 Pro محسوب می شود.

گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro چه قابلیت های دارد؟

در تصاویر منتشر شده جک ۳.۵ میلی متری هدفون در بالای گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro  در کنار اسپیکر استریو واقع شده است ، پورت شارژ آن در قاب پایینی این گوشی هوشمند در کنار اسپیکر اصلی قرار گرفته است.
گوشی هوشمند هوآوی Mate 20 Pro  صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خواهد داشت. این گوشی هوشمند دارای رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ و از پنل صفحه نمایش آمولد کمپانی سامسونگ ساخته شده است. هوآوی در بخش پردازنده از پردازنده کایرین ۹۸۰ بر پایه معماری هفت نانومتری تشکیل شده است. این پردازنده جدید، نسخه تکامل یافته از کایرین ۹۷۰ ، قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر هوآوی است. هوآوی قرار است در این گوشی هوشمند از رم نرم افزاری شش گیگابایتی استفاده می کند. باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری در نسخه میت ۲۰ نشان از باتری بهتر درمقایسه با سال های گذشته ی هواوی دارد. این کمپانی چینی از ابتدا بر روی فبلت های خود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را استفاده می کرد و اکنون یک جهش بسیار خوب در بخش باتری شکل گرفته است.

هوآوی در این نسخه از گوشی های خود از رابط کاربری EMUI 9 به همراه اندروید بهره می برد. به نظر می رسد کمپانی چینی هوآوی قصد دارد از شارژر بی سیم جدید تری برای این گوشی هوشمند استفاده کند و با عرضه این شارژر به رقابت با کمپانی سامسونگ بپردازد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها