بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی؛ از شایعه تا واقعیت

0
350
بررسی مشخصات فنی گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی؛ از شایعه تا واقعیت

مشخصات فنی گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی مشخص شد. امروز اخباری منتشر شد که نشان می دهد اطلاعات گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی در وب سایت TENNA فاش شده است. به همین منظور در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های مشخص شده در مورد میان رده جذاب هواوی بپردازیم.

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی با سه لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند که به تازگی تاییدیه TENNA را دریافت کرده است، می تواند به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند سال 2019 مطرح شود.

گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی را می توان ارزان ترین عضو خانواده سری پی هواوی دانست. گوشی های پرچمدار هواوی روز 26 مارس در پاریس رونمایی می شوند، البته شایعاتی وجود دارد که نسخه لایت این گوشی هوشمند کمی زودتر از پرچمداران این برند روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی در چه نسخه هایی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی در دو مدل و با شماره‌های MAR-TL00 و MAR-AL00 روانه بازار فروش خواهد شد. بر اساس تصاویر منتشر شده از وب سایت TENNA، این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار فروش می شود. این صفحه نمایش در مقایسه با گوشی میان رده سال گذشته این کمپانی چینی کمی بزرگ تر است. البته میان رده سال گذشته سری پی هواوی در رده گوشی های سری نوا روانه بازار فروش بسیاری از کشورها شد. حال باید دید این گوشی هوشمند در کدام سری از گوشی های هوشمند این کمپانی قرار خواهد گرفت.گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی در چه نسخه هایی روانه بازار فروش می شود؟

باتری گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی؛ قدرتمندتر از نسخه قبلی

کمپانی هواوی برای این گوشی هوشمند باتری 3240 میلی آمپری را در نظر گرفته است که یک باتری مناسب برای این گوشی هوشمند محسوب می شود. در کنار این موضوع ها، همانطور که از پیش مشخص بود این گوشی هوشمند از پردازنده میان رده کایرین 710 بهره می برد. این پردازنده را می توان یکی از برترین چیپست های گوشی های هوشمند میان رده در نظر گرفت.

در بخش نرم افزاری نیز هواوی قصد دارد میان رده خود را با سیستم‌ عامل اندروید ۹ پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 روانه بازار فروش کند که البته این گوشی هوشمند به روزرسانی های مختلفی را در طول دو سال دریافت خواهد کرد.

در آخر گفتنی است که گوشی هوشمند پی 20 لایت هواوی تاکنون در بازار جهانی فروش بسیار خوبی را کسب کرده است. این گوشی هوشمند که در بازار ایران با نام نوا 3e در اختیار کاربران قرار می گیرد، یکی از برترین گوشی های حال حاضر هواوی محسوب می شود. حال باید دید گوشی هوشمند پی 30 لایت هواوی نیز می تواند فروش خوبی را به همراه آورد یا خیر.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها