تصاویر جدید گوشی هوشمند پی 30 پرو شرایط بسیار جالبی را روایت می کند

0
277
تصاویر جدید گوشی هوشمند پی 30 پرو شرایط بسیار جالبی را روایت می کند

رندرهای جدید گوشی هوشمند پی 30 پرو با لنز ToF رویت شد. گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو به زودی به صورت رسمی رونمایی می شود و باید دید آیا هواوی می تواند با پرچمداران خاص خود رتبه اول پرفروش ترین برند موبایل را به دست آورد یا به زمان بیشتری برای رسیدن به این رتبه نیاز دارد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، گوشی هوشمند پی 30 پرو با چهار لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند در بخش لنزهای دوربین ساختار جالبی دارد. در این تصاویر به خوبی نام لایکا به چشم می خورد. کمپانی هواوی در سال های اخیر همکاری بسیار خوبی با کمپانی لایکا داشته است و در سال جاری نیز این همکاری ادامه دارد.

ساختار لنزهای گوشی هوشمند پی 30 پرو چگونه است؟

به نظر می رسد سه لنز دوربین این گوشی هوشمند مانند پرچمدار سال گذشته خواهد بود. حضور یک لنز سیاه و سفید، یک لنز رنگی در کنار یک لنز تله فوتو برای این گوشی هوشمند قابل پیش بینی بود اما به نظر می رسد در کنار این ساختار سه گانه یک لنز ToF نیز قرار گیرد. لنز چهارم این گوشی هوشمند شرایط بسیار خوبی را برای تشخیص عمق تصویر و حرکت کردن برای گرفتن تصاویر سه بعدی مهیا خواهد کرد. در کنار این لنز، یک قاب مشکی رنگ حضور دارد که به احتمال زیاد فوکوس لیزری این گوشی هوشمند خواهد بود.

به نظر می رسد تصاویر منتشر شده از این گوشی، شباهت بسیاری به ظاهر اصلی گوشی هوشمند پی 30 پرو هواوی خواهد داشت، البته باید دید چینی ها برای این گوشی موبایل چه شرایطی را رقم خواهند زد.

ساختار لنز های گوشی هوشمند پی 30 پرو چگونه است؟

از تصاویر منتشر شده یک برداشت دیگر نیز می توان داشت؛ در این تصاویر به خوبی مشخص است که حسگر اثر انگشت در قاب پشتی این گوشی پرچمدار قرار نخواهد داشت و باید شاهد حضور حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش باشیم. البته برای این موضوع باید منتظر اخبار دیگری از کمپانی هواوی برای این محصول باشیم.

گوشی هوشمند پی 30 پرو با چه پردازنده ای روانه بازار می شود؟

در کنار این لنز به نظر شاهد استفاده از پردازنده کایرین 980 برای این گوشی هوشمند باشیم. این پردازنده هفت نانومتری برای گوشی های هوشمند سری میت نیز مورد استفاده قرار گرفت و توانست امتیازهای بسیار خوبی را کسب کند.

با توجه به اینکه پرچمداران هواوی در حال حاضر برترین لنزهای گوشی های هوشمند را در میان گوشی های موبایل دارند، نظر شما در مورد گوشی های هوشمند هواوی چیست؟ آیا پرچمداران این برند را به برندهای دیگر مانند شیائومی یا سامسونگ ترجیح می دهید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها