بررسی مشخصات گوشی هوشمند گلکسی S10e؛ ارزان ترین پرچمدار سامسونگ

0
1450
بررسی مشخصات گوشی هوشمند گلکسی S10e؛ ارزان ترین پرچمدار سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی S10e در کنار سایر پرچمداران سامسونگ روز گذشته به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند را می توان ارزان ترین پرچمدار سامسونگ در سال جاری دانست. در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات گوشی هوشمند گلکسی S10e بپردازیم.

صفحه نمایش؛ سامسونگ همیشه قدرتمند است

کمپانی سامسونگ ارزان ترین پرچمدار خود را با صفحه نمایش تخت روانه بازار فروش کرده است. این گوشی هوشمند از پنل صفحه نمایش داینامیک سوپرآمولد 5.8 اینچی بهره می برد. همچنین این گوشی هوشمند با بهره گیری از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 شرایط جالب توجهی را برای کاربران ایجاد می کند. استفاده از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 در این گوشی هوشمند نیز مورد تایید کاربران خواهد بود.

دوربین قدرتمند؛ تنها پرچمدار سامسونگ با دو لنز دوربین

گوشی هوشمند گلکسی S10e دارای لنزهای 16 و 12 مگاپیکسلی است. لنز اصلی این گوشی هوشمند، 12 مگاپیکسل و لنز دوم نیز یک لنز فوق عریض خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز دارای یک لنز 10 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو دوربین این گوشی پرچمدار دارای قابلیت فیلمبرداری 4K نیز هستند.گوشی هوشمند گلکسی S10e در کنار سایر پرچمداران سامسونگ روز گذشته به صورت رسمی رونمایی شد

پردازنده 8 نانومتری برای این گوشی هوشمند فوق العاده است

یکی از برترین ویژگی های گوشی هوشمند گلکسی S10e، استفاده از پردازنده هشت نانومتری اگزینوس 9820 است. نسخه دیگر این محصول نیز با پردازنده هفت نانومتری اسنپدراگون 855 روانه بازار فروش می شود. در بخش حافظه داخلی و رم نیز شرایط مطابق انتظار است. گوشی هوشمند گلکسی S10e در دو نسخه روانه بازار فروش می شود؛ رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی. این گوشی هوشمند با اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پشتیبانی از شارژ معکوس 9واتی

موضوع دیگری که در این گوشی هوشمند مورد توجه قرار می گیرد، باتری 3100 میلی آمپری این محصول است. این باتری لیتیوم یونی از فناوری های شارژ سریع و شارژ بی سیم 15 واتی بهره می برد. نکته قابل توجه در این گوشی هوشمند، پشتیبانی از شارژ معکوس 9 واتی است که سامسونگ برای اولین بار این موضوع را روی گوشی های هوشمند خود مورد استفاده قرار داده است.

در کنار موارد یاد شده، استفاده از بلوتوث نسخه پنجم و مقاومت در برابر آب، از دیگر ویژگی های مهم این گوشی هوشمند هستند. گوشی هوشمند گلکسی S10e با قیمتی در حدود 780 یورو به فروش خواهد رسید؛ قیمتی که در مقایسه با پرچمداران سایر برندها قابل قبول خواهد بود. حال باید دید گوشی هوشمند جدید سامسونگ می تواند شرایط خوبی را برای فروش بهتر سامسونگ ایجاد کند یا این گوشی هوشمند مورد قبول کاربران سراسر جهان واقع نخواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها