آتش سوزی گوشی هوشمند گلکسی اس 7 ؛ آتش بازی تمامی ندارد

0
1108

کالاسودا- گوشی هوشمند گلکسی S7 ضربه ی بسیار محکمی به شرکت سامسونگ وارد کرد. امروز خبری منتشر شد که نشان می داد گوشی هوشمند گلکسی S7 آتش گرفته است. این گوشی هوشمند که پرچمدار سه سال پیش سامسونگ بود بدون ایجاد مشکل خاصی آتش گرفت تا موجی از نگرانی برای کاربران این برند کره ای ایجاد شود.

آتش گرفتن گوشی موبایل اتفاقی است که بسیار کم برای گوشی های هوشمند رخ می دهد. این موضوع از زمان عرضه گوشی موبایل گلکسی نوت هفت با شکل خاصی ترس را در میان کاربران موبایل های هوشمند ایجاد کرد. حدود دو سال پیش عرضه این گوشی هوشمند صدمه های بسیار زیادی را برای شرکت کره ای سامسونگ ایجاد کرد و سامسونگ مجبور به عذرخواهی از طرفداران خود و ضرر بسیار زیاد مالی شد با این وجود عرضه گوشی هوشمند نوت هشت تمام خاطرات نسخه قبلی را به فراموشی سپرد. اما این پایان ماجرا نبود و به نظر می رسد گوشی های سامسونگ میل بسیار زیادی به آتش گرفتن دارند.

حدود یک ماه پیش بود که خبر آتش گرفتن گوشی موبایل نوت 9 تمام کاربران گوشی های موبایل را شوکه کرد. این برند کره ای به سرعت به این موضوع واکنش نشان داد تا از فروش این پرچمدار قدرتمند کاسته نشود اما باز هم سامسونگ آتش گرفت و این بار یکی از پرچمداران سال های نه چندان دور این برند آتش گرفت. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 7 یکی از کاربران پس از هنگ کردن خاموش می شود و پس از چند لحظه آتش می گیرد. این گوشی موبایل که از مدت زمان گارانتی آن نیز گذشته بود داستان جالبی را رقم می زند.

سامسونگ با کاربران و خریداران خود بسیار خوب برخورد می کند؟؟

مالک گوشی هوشمند آتش گرفته پس از این اتفاق به واحد خدمات یکی از شهرهای مراکش مراجه می کند اما پس از بررسی این گوشی هوشمند به وی اعلام می شود. تاریخ خدمات این گوشی هوشمند به پایان رسیده و سامسونگ هیچ خدماتی برای این گوشی موبایل نمی دهد. پس از این موضوع این کاربر در توییتر پیامی به مرکز خدمات سامسونگ می دهد و پس از آن مرکز خدمات سامسونگ مراکش با او تماس گرفته عذرخواهی می‌کند و یک گلکسی اس ۹ به او می دهد. حال باید دید آیا داستان آتش گرفتن گوشی های گران قیمت سامسونگ به پایان می رسد یا باید ماهی یکی دو بار با خبر آتش گرفتن گوشی های موبایل سامسونگ منتظر خبرهای عجیب از کمپانی سامسونگ باشیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها