هوآوی به رویای چند ساله خود دست یافت

0
813

کالاسودا- هوآوی روز گذشته خبر های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. در جریان رونمایی از گوشی هوشمند نوا۳ یکی از مدیران هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد که هوآوی در سال اخیر با شرایطی رو به رو شده است که هیچگاه آن را تجربه نکرده بود. بنا به صحبت های این مدیر ارشد هوآوی تاکنون در سال ۲۰۱۸ به سقف فروش صد میلیون دستگاه موبایل رسیده است.

هوآوی روز گذشته میان رده جدید خود را رونمایی کرد و موبایلی را روانه بازار کرد که می تواند آن را ترکیبی از گوشی های هوشمند دانست. نوا ۳ انتظار می رود که بتواند فروش این برند را به طور عجیبی بالا ببرد. این گوشی هوشمند ترکیبی از نوا ۳ ای ، آنر ده و میت ده خواهد بود. در این مراسم مدریان این شرکت کمی چند سال اخیر این برند چینی را با هم بررسی کردند. هوآوی در این موضوع اعلام کرد که موفقیت حال حاضر این برند به دلیل اتفاقاتی بوده است که در طول چندین سال رقم خورده است و طی صحبت هایی بیان کرده است که اولین گام های محکم را در سال ۲۰۱۵ برداشت.

در سال ۲۰۱۵ هواوی در روز ۲۲ دسامبر به این فروش رسید و در سال ۲۰۱۸ این تاریخ به ۱۴ اکتبر رسید که پیشرفت جالبی برای این برند چینی محسوب می شد. اما در سال گذشته این تاریخ به ۱۲ سپتامبر رسید تا هوآوی بتواند صد میلیون گوشی هوشمند طی یک سال به فروش برساند اما امسال این تاریخ کوتاه تر شد و به ۱۸ ژولای رسید. این موفقیت نشان می دهد که کمپانی هواوی مسیر موفقیت را به درستی پیدا کرده است و در آن گام بر می دارد.

حال این پایان ماموریت هوآوی در سال ۲۰۱۸ نمی باشد و این کمپانی چینی زمان بسیار زیادی برای فروش بیشتر گوشی های هوشمند خود دارد و باید دید آیا این برند چینی می تواند به رقم قابل توجه دویست میلیون فروش در یک سال تا پایان روز ۳۱ دسامبر برسد یا خیر.

همانطور که در این مراسم عنوان شد کمپانی چینی هواوی طی هفت سال رشد فروش ۵۱ درصدی داشته است رشدی که برند هایی مانند سامسونگ و یا اپل در مدت زمان بسیار بیشتری به این رقم فروش رسیده بودند با این حال هوآوی می تواند امسال شگفتی خود را کامل کند و با حضور پرچم داران حال حاضر خود یعنی هوآوی پی ۲۰ ، پی ۲۰ پرو به این امر دست پیدا کند. البته این دو گوشی هوشمند را در کنار میت ۲۰ قرار دهید که به زودی روانه بازار فروش خواهد شد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها