رندر های گوشی هوشمند A20e اخبار جدیدی به همراه دارد

0
392

رندر های گوشی هوشمند A20e شباهت های بسیاری به موبایل A20 سامسونگ دارد. این گوشی هوشمند جذاب دارای دوربین اصلی دوگانه و بریدگی قطره ای صفحه نمایش است. کمپانی سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند گلکسی A20 را رونمایی کرده و قصد دارد نسخه ارزان تر این محصول را با نام گوشی هوشمند A20e روانه بازار فروش کند.
بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند A20e حسگر اثر انگشت این محصول روی قاب پشتی قرار دارد و در رندر منتشر شده دو لنز به صورت عمودی در گوشه سمت چپ این دوربین قرار دارد و فلاش ال ای دی نیز در پایین این دو لنز قرار گرفته است. این ظاهر شباهت های بسیاری با گوشی های جدید این برند دارد و به نظر مورد تایید کاربران این برند قدرتمند قرار گیرد.
در سمت راست این گوشی هوشمند نیز طابق معمول دکمه های پاور و تنظیم ولوم وجود دارد و حضور جک 3.5 میلی متری و پورت میکرو یو اس بی نسخه 2 برای این گوشی هوشمند قطعی خواهد بود.

گوشی هوشمند A20e چه زمانی رونمایی می شود؟

در مورد زمان رونمایی این محصول هنوز اخباری منتشر نشده است اما به نظر می رسد این گوشی هوشمند در کنار برخی محصولات سری A سامسونگ 10 روز دیگر به صورت رسمی رونمایی و پس از مدتی روانه بازار فروش شود.
حال باید دید رونمایی از این گوشی هوشمند و برخی محصولات سری A و سری M سامسونگ می تواند شرایط سامسونگ را در بخش بازار فروش گوشی های میان رده بهبود بخشد یا برند های چینی با کاهش قیمت محصولات خود آسیب هایی را به این برند محبوب و قدیمی وارد خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها