گوشی هوشمند Doogee S98 با دو صفحه نمایش و دوربین دید در شب

0
294

گوشی‌ های هوشمند سری Doogee S98 اولین گوشی‌هایی هستند که از تراشه 6 نانومتری جدید مدیاتک استفاده می‌کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، طبق اخبار منتشر شده مدیاتک در حال کار بر روی یک تراشه 6 نانومتری جدید با کد “Next-G” است که به احتمال زیاد تا اواخر سال معرفی می‌شود و Doogee یکی از اولین برندهایی است که از آن بهره خواهد برد.

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند فاش نشده است، منابع می گویند که Doogee سه دستگاه دیگر در سری S98 به نام‌های S98، S98 Pro و S98 Ultra را عرضه خواهد کرد.

طبق انتظار نسخه‌های Pro و Ultra در ماه آوریل یا می به صورت رسمی عرضه شوند، اما مدل استاندارد احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد.

Doogee S98 دارای پردازنده‌ی Helio G96 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 است.

با این حال، یک اسلات کارت microSD اختصاصی تا 512 گیگابایت نیز خواهد داشت.

از نظر نرم‌افزاری، مجهز به اندروید 12 است و Doogee حداقل سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و اندرویدی برای آن ارائه می‌دهد.

S98 دارای یک LCD 6.3 اینچی با رزولوشن FullHD+ با محافظ گوریلا گلس و تراکم پیکسلی 409ppi است.

بر روی پانل یک بریدگی دراپ یا همان قطره‌ای برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با استفاده از سنسور S5K3P9SP سامسونگ تعبیه شده است.

صفحه نمایش دوم

در پشت گوشی، یک صفحه نمایش دیگر وجود دارد.

یک صفحه نمایش دایره‌ای شکل که ما را به یاد گوشی Huawei P50 Pocket می‌اندازد.

این صفحه نمایش از تصاویر پس زمینه سفارشی پشتیبانی می‌کند و به عنوان منظره یاب به کاربران این امکان را می‌دهد با دوربین‌های اصلی، سلفی بگیرند.

دوربین دید در شب

در بخش دوربین‌، Doogee S98 دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی (130 درجه FOV) و یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی IMX350 سونی است.

این دوربین‌ها در کنار یک فلاش در زیر صفحه‌نمایش دایره‌ای، و دو چراغ دید در شب مادون قرمز در زیر دوربین اصلی واقع در سمت راست نمایشگر ثانویه، پکیج خوبی را ارائه می‌دهند.

این گوشی دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 33 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی، حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار بدنه، گواهی IP68/69K مقاوم برابر گرد و غبار و آب و گواهینامه MIL-STD-810G است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها