بررسی تخصصی Galaxy A8 Star ؛ رقیب قدرتمند برندهای چینی

0
2998
بررسی تخصصی Galaxy A8 Star ؛ رقیب قدرتمند برندهای چینی

بررسی تخصصی Galaxy A8 Star یکی از مهم ترین موارد در هنگام خرید گوشی های میان رده به شمار می رود، این گوشی هوشمند مدتی پیش رونمایی شده است و در اختیار طرفداران برند سامسونگ و همچنین گوشی های اندرویدی قرار می گیرد.

گوشی هوشمند  سامسونگ A8 Star را این کمپانی کره ای با هدف رقابت با هواوی nova 3i روانه بازار فروش می کند.این گوشی هوشمند هفته پیش به صورت رسمی رونمایی شد و فروش آن ساعاتی پیش در هندوستان آغاز شد.

کمپانی کره ای سامسونگ این روز ها شرایط خاصی را تجربه می کند. این برند قدرتمند که سال ها است بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند محسوب می شود این روز ها به شدت نگران برند های چینی از جمله هوآوی و شیائومی است. کمپانی سامسونگ گوشی هوشمند میان رده خود  را قصد دارد برای رقابت با میان رده های هوآوی و شیائومی روانه بازار فروش کند.در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در برخی از بازار های فروش با نام A9 Star سامسونگ عرضه می شود که باید دید سامسونگ در کدام مناطق جغرافیایی این از نام استفاده می کند.

قیمت گوشی گلکسی A8 استار سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

قیمت Galaxy A8 Star در بازار جهانی با قیمتی در حدود 430 یورو روانه بازار فروش شده است. این گوشی هوشمند توسط آمازون در اختیار کاربران قرار می گیرد و به نظر می رسد با فروش خوبی رو به رو شود. این قیمت به خوبی نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد در این رده قیمت نماینده بسیار قدرتمندی برای رقابت با برند های دیگر داشته باشد.قیمت گوشی گلکسی A8 استار سامسونگ در بازار جهانی چقدر است؟

بررسی تخصصی A8 Star؛ میان رده ای برای قدرتنمایی برند سامسونگ

بررسی تخصصی A8 Star را با ظاهر این گوشی هوشمند آغاز می کنیم، میان رده سامسونگ دارای ضخامت بسیار کمی در مقایسه با سایر میان رده های سامسونگ است و ضخامت 7.6 میلی متری شرایط خیره کننده ای را برای این میان رده ایجاد می کند.

سامسونگ در ساخت A8 استار از بدنه شیشه ای استفاده کرده و مطابق انتظار شاهد فریم آلومینیومی در این بخش هستیم. این ظاهر بسیار شبیه به گوشی های پرچمدار این برند است و به خوبی کیفیت بالای این محصول را به رخ کاربران می کشد. با این وجود موضوعی که در این محصول بیش از گذشته به چشم می خورد وزن آن است، سامسونگ این گوشی موبایل را وزنی در حدود 191 گرم تولید کرده که در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند وزن بسیار بالایی دارد. سامسونگ میان رده قدرتمند خود را در رنگ های مشکی و سفید عرضه می کند.

از نظر ظاهری این گوشی هوشمند شباهتی بسیاری به پرچمداران سال گذشته سامسونگ دارد و حاشیه های بسیار کم این محصول توانسته مورد تایید کاربران قرار گیرد، گوشی سامسونگ a8 star دارای دوربین دوگانه است که توسط ساختاری عمودی در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار گرفته اند و فلاش ال ای دی نیز در پایین این لنز ها قرار دارد. حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار گرفته و کلید های ولوم نیز در سمت چپ قرار گرفته است. در ادامه به مرور مشخصات galaxy a8 star می پردازیم.بررسی تخصصی A8 Star؛ میان رده ای برای قدرتنمایی برند سامسونگ

بررسی مشخصات Galaxy A8 Star، قدرتنمایی سامسونگ در بخش سخت افزاری

بررسی مشخصات Galaxy A8 Star  را با بخش صفحه نمایش آغاز می کنیم. گوشی هوشمند گلگسی a8 star دارای صفحه نمایش سوپر آمولد 6.3 اینچی است، این گوشی هوشمند جذاب نسب صفحه نمایش به بدنه 80.6 درصدی دارد و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18.5 به 9 شرایط بسیار خوبی را برای خرید یک محصول میان رده ایجاد می کند. میان رده سامسونگ دارای تراکم پیکسلی 392 است و از Samsung Experience 9 UX بهره می برد.بررسی مشخصات Galaxy A8 Star، قدرتنمایی سامسونگ در بخش سخت افزاری

دوربین گوشی سامسونگ a8 star به جذابیت های این محصول کمک می کند

دوربین گوشی سامسونگ a8 star در کنار ویژگی های مثبت این گوشی هوشمند به شمار می رود، میان رده سامسونگ دارای لنز های 24 و 16 مگاپیکسلی هست که می تواند بسیاری از نیاز های کاربران را به بهترین شکل برطرف کند، این گوشی هوشمند مانند نوا 4 هواوی قابلیت فیلم برداری 4K را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و لنز دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و فیم برداری با رزولوشن فول اچ دی می تواند به بهبود ویژگی های این محصول کمک کند. این لنز با گشودگی دریچه دیافراگم دو برای طرفداران دوربین سلفی انتخاب بسیار خوبی است و توانایی رقابت با میان رده های موجود در بازار را دارد.دوربین گوشی سامسونگ a8 star به جذابیت های این محصول کمک می کند

بررسی تخصصی A8 Star از نظر پردازنده

A8 Star ساسمونگ دارای پردازنده جالب توجه اسنپدراگون 660 است، این پردازنده 14 نانومتری قابلیت های متعددی برای این گوشی هوشمند ایجاد می کند و قدرت مناسبی دارد، میان رده قدرتمند سامسونگ مانند بسیاری از گوی های هوشمند در دو نسخه به فروش می رسد و سامسونگ حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در کنار رم های 4 و 6 گیگابایتی به فروش می رساند.

حافظه داخلی این گوشی هوشمند در مقایسه با سایر میان رده ها بسیار کم است با این وجود این برند کره ای در بخشی از مشخصات Galaxy A8 Star قابلیت استفاده از رم میکرو اس دی را تا 1 ترابایت فراهم می کند، البته در نظر داشته باشید که این ویژگی گوشی هوشمند سامسونگ شرایط مشابهی با سایر محصولات را در اختیار شما قرار می دهد و برای استفاده از این ویژگی باید جای سیم کارت دوم خود را به کارت حافظه اختصاص دهید و از یک سیم کارت استفاده کنید.

A8 Star دارای سیستم عامل اندروید 8 است و ساسسونگ برنامه به روز رسانی اندروید 9 را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد و خریداران این گوشی هوشمند این به روز رسانی را دریافت می کنند. سامسونگ در سال های اخیر به روز رسانی های بسیار خوبی را برای گوشی هوشمند میان رده خود در نظر گرفته است و با وجود رقبای بسیار قدرتمند قصد پشتیبانی بیشتر از گوشی های هوشمند میان رده خود را دارد.بررسی تخصصی A8 Star از نظر پردازنده

گوشی هوشمند گلگسی A8 Star از نظر باتری قدرت بسیار بالایی دارد

گوشی هوشمند گلگسی A8 Star در بخش باتری قدرت بسیار خوبی دارد و سامسونگ برای این میان رده باتری 3700 میلی آمپری لیتیوم یونی را در نظر گرفته است، این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 15 واتی استفاده می کند که برای میان رده های سامسونگ یک ویژگی برتر به شمار می رود. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از پورت تایپ سی استفاده می کند که به سرعت شارژ و انتقال اطلاعات نیز کمک بسیاری می کند.گوشی هوشمند گلگسی A8 Star از نظر باتری قدرت بسیار بالایی دارد

بررسی مشخصات Galaxy A8 Star سنسور ها و همچنین پشتیبانی از شبکه 4.5G

گلکسی a8 استار سامسونگ دارای سنسور های مورد نیاز کاربران است، این گوشی هوشمند دارای حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت و فشار سنج است که در کنار ANT+ از ویژگی های برتر این محصول به شمار می روند.

در کنار این موضوع لازم است بیان کنیم که میان رده قدرتمند سامسونگ از شبکه 4.5G پشتیبانی می کند و LTE-A (3CA) Cat9  با سرعت دانلود 450 مگابیت و همچنین سرعت دانلود 50 مگابیتی شرایط خیره کننده ای را برای این میان رده به همراه می آورد. با توجه به این شرایط اگر علاقه مند به سرعت دانلود بسیار بالایی هستید این گوشی هوشمند می تواند به بهترین شکل نیاز های شما را برطرف کند.

در این بخش به بررسی تخصصی Galaxy A8 Star پرداختیم، این گوشی هوشمند ویژگی های جالب توجهی دارد که به فروش این محصول کمک خیره کننده ای می کند، با این وجود میان رده قدرتمند سامسونگ مانند تمام گوشی های هوشمند دارای نقاط ضعف و قوتی است که می توانیم آن را در هنگام خرید یا مقایسه با سایر گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار دهیم.بررسی مشخصات Galaxy A8 Star سنسور ها و همچنین پشتیبانی از شبکه 4.5G

مرور نقاط قوتA8 استار سامسونگ

  • پردازنده قدرتمند 14 نانومتری
  • دوربین های با کیفیت و همچنین قابلیت فیلم برداری 4K
  • باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • بهره مندی از بلوتوث نسخه 5
  • دریافت به روز رسانی اندروید 9مرور نقاط قوتA8 استار سامسونگ

مرور نقاط ضعف A8 استار سامسونگ

  • عدم پشتیبانی از محافظ صفحه گوریلا گلس
  • عدم پشتیبانی از دوربین سه گانه
  • عرضه محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی

در این بخش لازم است این موضوع را بیان کنیم که نقاط ضعف این گوشی هوشمند بسیار سخت گیرانه به نظر می آید و از دید بسیاری از کاربران اهمیت خاصی ندارد با این وجود قبل از خرید این گوشی هوشمند بهتر است به این موارد دقت کنید و آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند میان رده سامسونگ جیست؟ آیا پس از بررسی تخصصی Galaxy A8 Star این گوشی هوشمند را بهترین انتخاب برای کاربرانی می دانید که قصد فیلم برداری با کیفیت دارند و کیفیت صفحه نمایش برای آن ها بسیار مهم است؟ بهترین و بدترین ویژگی این گوشی هوشمند از دید شما کدام است؟مرور نقاط ضعف A8 استار سامسونگ

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها