چرا گوشی هوشمند Honor 7A بخریم؟

0
921
چرا گوشی هوشمند Honor 7A بخریم؟

آنر یکی از برند های گوشی های هوشمند است که محصولات خوش قیمت بسیاری را روانه بازار فروش می کند، یکی از این گوشی های هوشمند، Honor 7A است، امرو قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند Honor 7A بخریم. گوشی هوشمند یاد شده در بازار جهانی و بازار ایران فروش بسیار خوبی را به دست آورده است.

پردازنده اسنپدراگون 430 ؛ پردازنده ی قدرتمند در مقایسه با رقبا

یکی از دلایلی که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 7A بخریم پردازنده اسنپدراگون 430 است، این پردازنده 28 نانومتری در مقایسه با پردازنده های دیگر گوشی های هوشمند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند، استفاده از این پردازنده هشت هسته ای در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 505 شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم می زند. این پردازنده مشهور در کنار سیستم عامل اندروید هشت می تواند شرایط خوبی را برای کاربران فراهم کند، البته این روز ها گوشی های این قیمت با اندروید 9 روانه بازار فروش می شوند.

دوربین دوگانه ، عاملی که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 7A بخریم

یکی از عواملی که باعث خرید این گوشی هوشمند می شود، دوربین دوگانه این محصول است، لنز های 13 و 2 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را در مقایسه با سایر محصولات ایجاد کرده است، کمپانی هواوی برای این گوشی موبایل در بخش دوربین سلفی نیز شرایط بهتری در مقایسه با برند های دیگر ایجاد می کند، هواوی برای این محصول لنز هشت مگاپیکسلی را در نظر گرفته است.دوربین دوگانه ، عاملی که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 7A بخریم

وزن این گوشی هوشمند بسیار مناسب است

در کنار موارد یاد شده یکی از موضوعاتی که باعث می شود گوشی هوشمند Honor 7A بخریم وزن و ابعاد این گوشی خوش قیمت است، این گوشی هوشمند تنها 150 گرم وزن دارد و در مقایسه با سایر رقبا شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد می کند.

ژیروسکوپ ؛ این سنسور روی گوشی های میان رده و ارزان قیمت کمی عجیب است

یکی از مواردی که باعث خرید این گوشی هوشمند می شود وجود سنسور ژیروسکوپ است، هواوی برای این گوشی هوشمند از سنسور های مختلفی بهره می برد که برای یک گوشی هوشمند 120 یورویی بسیار جالب خواهد بود.

در کنار موارد یاد شده این گوشی هوشمند شرایط خوب دیگری را برای کاربران ایجاد می کند، باتری 3000 میلی آمپری ، حسگر اثر انگشت تنها بخشی از ویژگی های جالب توجه این گوشی هوشمند است. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟ آیا در میان گوشی هوشی های هوشمند موجود در بازار گزینه بهتری را در مقایسه با این گوشی هوشمند در نظر دارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها