گوشی هوشمند Nokia X7 ؛ نوکیا بار دیگر قدرتنمایی می کند

0
1284

کالاسودا- گوشی هوشمند Nokia X7 به زودی روانه بازار فروش می شود . این تیزر در روز های که کاربران و علاقه مندان این برند به دلیل حواشی عرضه گوشی هوشمند با پنج دوربین اصلی بسیار به آینده این برند خوش بین هستند، تیزر گوشی هوشمند Nokia X7 انرژی بسیار بیشتری را در میان علاقه مندان این برند ایجاد کرده است.

کمپانی اچ ام دی گلوبال که ساخت گوشی های نوکیا را بر عهده دارد در این روز ها بسیار فعال است و به نظر می رسد این شور و انرژی روز به روز افزایش پیدا کند. این کمپانی ماه پیش گوشی های هوشمند نسل جدید خود را روانه بازار فروش کرد و به نظر می رسد به زودی میان رده جدید Nokia X7 را به زودی وارد بازار فروش کند. نوکیا نسل قبلی این گوشی هوشمند را با ظاهری بسیار زیبا روانه بازار فروش کرد و توانست فروش بسیار خوبی را به دست آورد. این برند بعد از مدت ها در ماه های گذشته توانسته  در میان 10 برند اول تولید کنندگان گوشی های موبایل قرار گیرد و روز های درخشان تری را برای علاقه مندان خود متصور کند.

تیزر گوشی هوشمند Nokia X7 به چه قابلیت های اشاره کرده است:

این تیزر در صفحه فیسبوک نوکیا منتشر شده و مورد استقابل کاربران بسیاری قرار گرفته است. با توجه به نحوه عکاسی به نظر می رسد نوکیا قصد دارد گوشی هوشمند Nokia X7 را به فناوری عکاسی در نور کم مجهز کند تا کاربران بتوانند در سخت ترین شرایط تصاویر بسیار خوبی را ثبت کنند. نکته بعدی که در تیزر گوشی هوشمند Nokia X7 مشخص است نسبت تصویر 19 به 9 این گوشی میان رده را نمایش می دهد که خبر از یک گوشی هوشمند با حاشیه بسیار کم می دهد. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند از قابلیت ناچ استفاده خواهد کرد و یا تکنولوژی دیگری از جمله دوربین کشویی را برای این میان رده به همراه خواهد داشت.

ویژگی های گوشی هوشمند Nokia X7

هنوز بسیاری از ویژگی های گوشی هوشمند Nokia X7 منتشر نشده اما به احتمال زیاد این گوشی میان رده صفحه نمایش شش اینچی داشته باشد و حضور پردازنده اسنپدراگون 710 در این گوشی هوشمند قطعی به نظر می رسد. این گوشی هوشمند رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد و به احتمال زیاد باید شاهد عرضه گوشی هوشمند با اندروید وان باشیم البته تا روز های آینده نوکیا بدون شک اخبار بیشتری را از گوشی هوشمند Nokia X7 شاهد باشیم.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها