گوشی هوشمند قابل تحسین هواوی وارد بازار فروش می شود

0
1660

کالاسودا- فروش گوشی میان رده هواوی آغاز شد. گوشی هوشمند nova 3i که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده کایرین ۷۱۰ خواهد بود به زودی در اختیار کاربران این برند قدرتمند خارج از چین قرار خواهد گرفت. گوشی هوشمند nova 3i در ابندا اعلام شد که در روز ۷ آگوست فروش خود را آغاز کند اما امروز خبری منتشر شد که این فروش در روز ۱۱ ام این ماه آغاز خواهد شد. گوشی هوشمند nova 3i قیمتی بسیار مناسب دارد و به نظر می رسد این گوشی هوشمند ۳۰۵ دلاری بتواند سود خوبی را برای کمپانی چینی هواوی به همراه داشته باشد.

جدید ترین محصول سری نوا از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۷۰ بهره می برد که قدرتمند ترین پردازنده حال حاضر این برند پرطرفدار است . حضور این پردازنده گران قیمت در این گوشی میان رده نشان می دهد هواوی قصد دارد این گوشی خوش ساخت را برای کاربرانی که نیاز به سرعت بسیار بالایی در پردازش نرم افزار ها دارند روانه بازار کند. این گوشی هوشمند مانند تمام میان رده های سال جاری هواوی محهز به دو لنز دوربین است و حضور لنز های ۱۶ مگاپیکلسی و ۲ مگاپیکسلی ترکیبی بسیار آشنا برای کاربران این برند است و بدون شک نیز شرایط خوبی را برای کاربران آماده می کند. این گوشی هوشمن  که دارای بریدگی صفحه نمایش بسیار جالبی نیز هست بر روی دوربین سلفی تاکید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل از دو لنز ۲۴ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است. نکته جالب توحه در دوربین های این میان رده خوش ساخت و پرفروش قابلیت هوش مصنوعی در دوربین عکاسی این مدل پرفروش است.

این گوشی هوشمند در دو نسخه وارد بازار فروش خواهد شد که نسخه ۱۲۸ گیگابایتی در کنار رم نرم افزاری چهار گیگابایتی است که به زودی فروشش آغاز خواهد شد اما نسخه ۶۴ گیگابایتی که با رم نرم افزاری ۶ عرضه خواهد شد به زمانی دیگر موکول شده است.

گوشی هوشمند nova 3i دارای باتری ۳۳۴۰ میلی آمپری است که از قابلیت پورت تایپ سی بهره می برد و با این تفاسیر باید انتظار سرعت بسیار خوبی برای شارژ شدن این گوشی هوشمند باشیم  که بتواند در مدت سی دقیقه نیمی از شارژ باتری گوشی موبایل را پر کند. در حال حاضر تنها رنگ مشکی این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و در کنار این رنگ یک اسپیکر بلوتوث رایگان نیز حضور خواهد داشت.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار ایران نیز شود و مطابق گوشی های سری دیگر نوا با فروش بسیار خوب خود   سود خوبی را برای این برند پرطرفدار  به همراه آورد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها