معرفی گوشی هوشمند P30 Lite ؛ برترین ویژگی ها برای یک میان رده

0
712
معرفی گوشی هوشمند P30 Lite ؛ برترین ویژگی ها برای یک میان رده

گوشی هوشمند P30 Lite هواوی یکی از جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده است که به زودی وارد بازار ایران می شود. این محصول بسیار زیبا قابلیت های جالبی دارد که در ادامه قصد داریم به مرور ویژگی های مثبت و منفی این محصول بپردازیم، هرچند که ویژگی های مثبت این محصول در مقایسه با نقاط ضعف آن بسیار بیشتر است.

گوشی هوشمند P30 Lite هواوی را می توان یکی از باریک ترین گوشی های سال در نظر گرفت. ضخامت 7.4 میلی متری شرایط خیره کننده را برای علاقه مندان گوشی های باریک ایجاد می کند.

صفحه نمایش با کیفیت

گوشی هوشمند P30 Lite هواوی از پنل صفحه نمایش LTPS IPS LCD بهره می برد، این صفحه نمایش مصرف انرژی کمتری در مقایسه با پنل های IPS LCD دارد و باعث کاهش دمای محصول می شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.15 اینچی بهره می برد و رزولوشن فول اچ دی پلاس خبر از کیفیت بسیار خوب این محصول می دهد. هوآوی برای این محصول کمترین حاشیه صفحه نمایش را در نظر گرفته و نسبت تصویر 84.2 خبر از یک گوشی خوش ساخت و با حاشیه های بسیار کم را می دهد.

پردازنده همیشگی هواوی در سال جاری

شاید حضور یک پردازنده جدید برای این محصول می توانست فروش آن را چندین برابر کندف با این وجود هواوی از همان پردازنده کایرین 710 استفاده کرده است که قدرت مناسبی نیز دارد. هواوی رم های 4 و 6 گیگابایتی را برای این محصول در نظر گرفته که هر دو نسخه شرایط بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهند. این گوشی هوشمند در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرواس دی تا 512 گیگابایت را دارد. اما توجه داشته باشید که اسلات سیم کارت دوم با رم میکرو اس دی یکی است و باید میان این دو قابلیت یکی را انتخاب کرد.

سیستم عامل

در کنار این سخت افزار یاد شده ، میان رده جدید هوآوی از سیستم عامل اندروید 9 و همچنین رابط کاربری EMUI 9.0 بهره می برد.ترکیب این سخت افزار قدرتمند با جدید ترین سیستم عامل اندروید بدون شک یکی از هیجان انگیز ترین گوشی های میان رده سال را در اختیار کاربران قرار می دهد. بدون شک هواوی برای این محصول قابلیت به روز رسانی به اندروید Q را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.معرفی گوشی هوشمند P30 Lite ؛ برترین ویژگی ها برای یک میان رده

پشتیبانی از اینترنت 4.5G

یکی از ویژگی هایی که این روز ها اهمیت بسیار بالایی در کشور ما دارد بهره مندی و پشتیبانی از اینترنت 4.5G است. گوشی هوشمند P30 Lite هواوی از این قابلیت پشتیبانی می کند و قابلیت دانلود تا 400 مگابایت بر ثانیه و همچنین آپلود تا سرعت 50 مگابیت را برای کاربران فراهم می کند. این محصول جدید از شبکه اینترنت LTE Cate 6 بهره می برد.

دوربین سه گانه برای رقابت با برند های دیگر

گوشی موبایل P30 Lite هوآوی برخلاف بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده که با دو لنز دوربین روانه بازار فروش می شود، با سه لنز با کیفیت روانه بازار فروش شده است. حضور لنز 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.8 در کنار لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و همچنین لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق تصویر شرایط خیره کننده ای را برای این محصول میان رده ایجاد می کند. در بخش دوربین سلفی نیز حضور لنز 32 مگاپیکسلی شرایط بسیار خوبی را برای طرفداران عکس های سلقی ایجاد می کند. هر دو دوربین سلفی و اصلی قابلیت فیلم برداری فول اچ دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند.این موضوع را در نظر داشته باشید که گوشی هوشمند P30 Lite هواوی دارای نسخه دیگری نیز هست که از لنز 48 مگاپیکسلی شرکت سونی پشتیبانی می کند اما در بخش دوربین سلفی شاهد لنز 24 مگاپیکسلی هستم.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 واتی

گوشی هوشمند P30 Lite هوآوی از باتری 3340 میلی آمپری استفاده کرده و بدون شک حضور فناوری شارژ سریع 18 واتی می تواند شرایط بسیار خوبی را برای خریداران این محصول میان رده ایجاد کند. هواوی برخلاف محصولات دیگر میان رده خود در این گوشی هوشمند از پورت تایپ سی استفاده کرده است.

قیمت

میان رده جدید هواوی دارای سه رنگ بسیار زیبای آبی، مشکی و سفید است و این کمپانی چینی قیمت پایه این محصول را حدود 290 یورو اعلام کرده است، P30 Lite هواوی به زودی وارد بازار ایران نیز می شود و باید دید چه فروشی را برای این کمپانی چینی رقم می زند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها