گوشی هوشمند Vivo Z5 روز 9 مرداد به صورت رسمی رونمایی می شود

0
216
گوشی هوشمند Vivo Z5 روز 9 مرداد به صورت رسمی رونمایی می شود

گوشی هوشمند Vivo Z5 را باید یکی از جذاب ترین موبایل های بازار آسیای شرقی دانست، این گوشی با تمرکز روی سه دوربین اصلی و همچنین ویژگی خارج کردن گرما برای بهبود عملکرد گوشی موبایل شرایط جالبی را برای کاربران رقم می زند.

مدتی پیش اخباری منتشر شده که نشان می داد کمپانی ویوو قصد دارد موبایل جدید خود را در پایان ماه ژولای روانه بازار فروش کند، حال این خبر به صورت رسمی تایید شده و شاهد رونمایی این محصول خواهیم بود.

در حال حاضر قابلیت های این محصول به صورت رسمی مشخص نشده است اما بر اساس اخبار منتشر شده در وب سایت TENNA انتظار داریم این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.38 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار شود، ویوو برای گوشی جدید خود از پنل صفحه نمایش آمولد استفاده می کند و دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز با ساختاری عمودی در گوشه سمت چپ قرار گرفته است.

گوشی هوشمند Vivo Z5  با پردازنده میان رده وارد بازار می شود

گوشی هوشمند Vivo Z5  با پردازنده میان رده وارد بازار می شود

همانطور که بیان شد به نظر می آید این گوشی هوشمند با سه لنز دوربین اصلی روانه بازار فروش شود، لنز های 48 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی در کنار لنز های 8 و 2 مگاپیکسلی ساختار دوربین این گوشی موبایل را تشکیل می دهند. در بخش پردازنده نیز هنوز مشخص نشده ویوو از چه چیپستی استفاده می کند اما فرکانس 2.3 گیگاهرتزی برای این محصول اعلام شده است.

با این وجود بر اساس اینکه این گوشی هوشمند میان رده به شمار می رود انتظار داریم شاهد رونمایی آن با پردازنده اسنپدراگون 712 باشیم. این گوشی هوشمند در نسخه های مختلفی وارد بازار می شود و شاهد نسخه هایی با رم 6 و 8 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی های 64، 128 و 256 گیگابایتی هستیم. این گوشی موبایل که در رنگ مشکی عرضه می شود با باتری 4420 شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

به نظر می رسد گوشی هوشمند ویوو Z5 به طور کاملا مستقیم به رقابت با Mi CC9 شیائومی بپردازد از این رو باید شاهد یک قیمت رقابتی برای این محصول باشیم و باید دید کدام گوشی هوشمند می تواند این رقابت جذاب را به سود خود به پایان ببرد.ویوو و شیائومی از دو برند پرفروش بازار چین به شمار می روند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها