گوشی هوشمند Y9 Prime 2019؛ P Smart Z همراه با دوربین قدرتمند تر

0
768
گوشی هوشمند Y9 Prime 2019؛ P Smart Z همراه با دوربین قدرتمند تر

گوشی هوشمند P Smart Z هواوی را می توان اولین محصول این کمپانی چینی با دوربین سلفی پاپ آپ دانست، این محصول به تازگی در وب سایت های فروش اسپانیا و ایتالیا قرار گرفته است، حال اخباری منتشر شده که این گوشی هوشمند تنها محصول هواوی با دوربین پاپ آپ نیست و گوشی هوشمند Y9 Prime 2019  نیز از این قابلیت بهره می برد.

گوشی هوشمند Y9 Prime 2019  در لیست محصولات جدید هواوی قرار گرفته و مشخصات آن نیز منتشر شده است، این محصول شباهت بسیاری به P Smart Z دارد، اما دوربین این محصول یک لنز بیشتر از گوشی هوشمند یاد شده دارد.

دوربین مهم ترین تفاوت میان این دو محصول

گوشی هوشمند Y9 Prime 2019  دارای سه لنز برای دوربین اصلی است و شاهد لنز های 16 به عنوان لنز اصلی، در کنار لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز 2 مگاپیکسلی برای عمق تصویر در اختیار کاربران قرار می گیرد، P Smart Z فاقد لنز 8 مگاپیکسلی است و این موضوع بزرگترین تفاوت این دو محصول به شمار می رود. در بخش دوربین سلفی نیز لنز 16 مگاپیکسلی قرار دارد و هر دو دوربین این محصول از قابلیت های هوشمند مصنوعی مشابه P Smart Z بهره می برند.گوشی هوشمند Y9 Prime 2019؛ دوربین مهم ترین تفاوت میان این دو محصول

صفحه نمایشی مانند P Smart Z

گوشی هوشمند میان رده هواوی صفحه نمایشی در حدود 6.59 اینچ دارد. این گوشی هوشمند را باید در کنار محصولات میان رده قرار داد و نمی توان انتظار حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش از آن داشت و حسگر اثر انگشت این محصول نیز مانند بیشتر میان رده های هواوی در قاب پشتی قرار می گیرد و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

گوشی هوشمند Y9 Prime 2019   دارای پردازنده Kirin 710F است و در نسخه 4 گیگابایتی با حافظه داخلی های  64 و 128 گیگابایت در اختیار کاربران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس دی تا 512 گیگابایت را دارد. هواوی شرایط خوبی را برای کاربران در بخش نرم افزاری ایجاد کرده و در این محصول شاهد استفاده از سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری جدید هواوی یعنی EMUI 9.0 هستیم.

گوشی هوشمند Y9 Prime 2019  از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد، البته هنوز اخباری در مورد سرعت شارژ آن قید نشده است، با این وجود میان رده هواوی از پورت تایپ سی بهره می برد. این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، آبی و سبز روانه بازار فروش می شود.گوشی هوشمند Y9 Prime 2019؛ صفحه نمایشی مانند P Smart Z

قیمت این محصول هنوز اعلام نشده اما به این موضوع توجه داشته باشید که میان رده P Smart Z قیمتی در حدود 279 یورو دارد و بدون شک گوشی هوشمند Y9 Prime 2019  با قیمتی بالاتر در اختیار کاربران قرار می گیرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها