گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 5Z ماه آینده به روز می شود

از زمانی که اندروید پای توسط گوگل برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی در حال تکمیل این به روز رسانی و ارائه آن برای دستگاه های خود هستند. ایسوس اکنون اعلام کرده است که یکی از گوشی های سری ذنفون خود این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد. در واقع به روز رسانی اندروید پای برای گوشی Zenfone 5Z در ماه ژانویه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی پرچمدار ایسوس Zenfone 5Z چه زمانی عرضه شد؟

گوشی Zenfone 5Z اوایل سازی جاری عرضه شد و با اندروید اوریو معرفی شد. این گوشی یکی از اولین گوشی های پرچمدار این برند است که اندروید پای برای آن عرضه شده است. ایسوس تائید کرد که نسخه اندروید پای این گوشی را در به روز رسانی پایان ماه ژانویه 2019 ارائه خواهد کرد. به روز رسانی توسط خود دستگاه ارائه خواهد شد. اندروید پای ویژگی های جدیدی را به همراه یک رابط کاربری جدید برای این گوشی به ارمغان خواهد آورد.

این شرکت هیچ جزئیاتی از تمام ویژگی هایی که در این به روز رسانی عرضه خواهد شد ارائه نکرده است، اما کاربران می توانند تمام ویژگی هایی که ممکن است در اندروید پای این گوشی وجود داشته باشد، را در وبسایت ایسوس مشاهده کنند. این به روز رسانی به احتمال زیاد در مراحل انتهایی ساخت خود قرار دارد و به زودی در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

این به روز رسانی شامل چه تغییراتی است؟

به روز رسانی اندروید پای برای این دستگاه ها دارای تمام ویژگی های وعده داده شده است که در آخرین نسخه اندروید موجود است. این تغییرات شامل تغییرات رابط کاربری و ویژگی های جدید تجربه ناوبری است. از مهم ترین ویژگی هایی که گوشی با ارتقا به اندروید 9 آن را به دست خواهند آورد می توان به ویژگی های جدیدی اشاره کرد که به طور آزمایشی برای برخی از گوشی ‌های هوشمند اندرویدی قابل دسترسی قرار گرفته ‌است، می‌توان به بهبود رابط کاربری، قابلیت digital wellbeing یا سلامت دیجیتال، باتری انطباقی، روشنایی خودکار و تطبیقی با نور محیط و چرخش صفحه به ‌صورت دستی اشاره کرد.

اگر دارای گوشی ایسوس از این سری هستید، برای دریافت این نسخه از اندروید باید اندکی منتظر بمانید. لیست دیگر به روز رسانی های گوشی های ایسوس در سایت این مجموعه موجود است و به زودی برای دیگر گوشی های پرچمدار نیز این نسخه از اندروید ارائه خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

1 روز پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

1 هفته پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش