گوشی گیمینگ لنوو Legion Duel با دوربین سلفی پاپ آپ از کنار

0
884

کمپانی Lenovo اولین گوشی گیمینگ خود بانام Legion Phone Duel را رونمایی کرد و جالب‌ترین ویژگی آن دوربین سلفی پاپ آپی است که در کنار گوشی تعبیه شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، با توجه به اینکه محبوب‌ترین بازی‌های موجود در حالت افقی اجرا می‌شوند، این مکان برای دوربین پاپ آپ کاملاً منطقی است.

دوربین پاپ آپ دارای یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.2 و میدان دید 81.7 درجه است. این ویژگی‌ها ممکن است بهترین عکسهای سلفی یا فیلم با کیفیتی را به ثبت نرساند.

آرایه دوربین‌های پشت بدنه درست در وسط بدنه گوشی قرار دارند که مناسب‌ترین مکان نیست.

ویژگی‌های Legion Phone Duel لنوو

با وصل کردن کابل‌های USB-C به هر یک از درگاه‌های این گوشی، باتری‌های دوگانه 2.500 میلی آمپری ساعتی Legion Phone Duel را می‌توان در 30 دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

گوشی Legion Phone Duel یا Legion Phone Pro، که در چین نامیده می‌شود، در این ماه عرضه خواهد شد و دارای پردازنده Snapdragon 865 Plus، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است.

حسگرهای لمسی اولتراسونیک به کار گرفته شده در این گوشی گیمینگ؛ می‌تواند به عنوان یک کنترلر بازی به خوبی عمل کند.

همانند Asus ROG Phone II، گوشی Legion Phone Duel دارای چندین درگاه USB-C است که یکی از آن‌ها در انتهای گوشی در حالت عمودی و دیگری مقابل دوربین سلفی پاپ آپ قرار دارد. برای شارژ تلفن می‌توانید از آنها استفاده کنید، اما جالب این جا است که می‌توانید با وصل کردن کابل‌های USB-C به هر دو درگاه، دو باتری داخلی تلفن را در 30 دقیقه شارژ کنید.

اما خبر بد این است که Lenovo برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در ایالات متحده ندارد. این گوشی برای اولین بار در ماه جولای در چین عرضه می‌شود و سپس در بازارهای آسیا، آمریکای لاتین و EMEA (اروپا، شرق میانه، آفریقا) در دسترس خواهد بود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها